Bromsning av B20

Metoder, verktyg och resultat kring bromsning av motorer diskuteras här.
Martin H
Forumsberoende
Inlägg: 2304
Blev medlem: ons dec 14, 2005 9:05 am
Ort: lit/jämtland
Kontakt:

Inlägg av Martin H »

ja just måste ju ha kat nu även på veteran :thumbdown: vad har du för typ av sån då? men 180hk må du ju vara hyffsad nöjd med. vilken kam blev det i slutändan då?
MHR
portning vid mån av tid.
flödning,ventilslip mm
0730-541418
volvo 144 9.32s 232km/h
Jonas Ohlsson
Sävar Turbo Racing
Inlägg: 1928
Blev medlem: mån mar 21, 2005 6:01 pm
Ort: Umeå

Inlägg av Jonas Ohlsson »

vilka E-rör blev det till slut?
Bild
Användarvisningsbild
140Rally
För mycket laddtryck
Inlägg: 171
Blev medlem: tor mar 23, 2006 8:29 pm
Ort: Uppsala
Kontakt:

Inlägg av 140Rally »

Martin H
ja just måste ju ha kat nu även på veteran vad har du för typ av sån då? men 180hk må du ju vara hyffsad nöjd med. vilken kam blev det i slutändan då?
Jo de får man väl vara! :thumbright: Jag har en Finnkat, kostar ca 4000:- :( Gör ju ingen nytta heller om man inte sätter i mindre lågfart!
J**la skitgrejer man måste ha :)
Jonas Ohlsson
vilka E-rör blev det till slut?
De vart F9or..
Skriv svar