Jens Gustavsson skrev:Det va en frän och kompromiss lösning men frågan i praktiken är om det är lönt att jobba med det de antalet timmar ett sånt system tar att bygga och fungera bra då man kör metanol eller E85 201-402meter?
som racer så fins det garanterat bättre saker att jobba med tror jag.
såg föresten för ett tag sen att turboexperten och förebilden Turbo Kjell tyvärr lämnat oss.
mvh jens
Ur minnet så var vattentanken runt 20-30liter stor.
Men jag såg ju den här bilen på Mantorp då när den var aktuell, så det är några år sedan så minnet kan svika i måtten på tanken.
Får ju ha i åtanke att Kjelle körde en hel del streetracing också med den, trökigt att slabba med is då.
Det var iaf tråkigt att höra att han knatat vidare.
Pratade en hel del med han ute på rejsen, fick många idéer från han.
///
AMG
Att jag blir tyst i långvariga oeniga diskussioner beror OFTAST på att det inte är lönt diskutera längre, inte att ni hade rätt
Varning!
Alexander Erik Sjöberg, skriven i Gävle, Väldigt frekvent
bedragare!