inloggning automatiskt, konstiga fel?

Ge förslag på saker som kan förbättra forumet
Användarvisningsbild
larsat
Forumsberoende
Inlägg: 4331
Blev medlem: tis sep 23, 2003 4:22 pm
Ort: MantorpPark
Kontakt:

inloggning automatiskt, konstiga fel?

Inlägg av larsat »

tjena, när jag hittar en tråd jag ska skriva i & trycker på besvara så hoppar den ibland till forumindex.
likadant om ja ska skriva PM till nån, då när ja trycker på PM knappen hamnar jag i forumsindex, även att jag är inloggad på forumet
det har inte varit såhär förr.. bara senaste tiden.
ibland får man leta upp personen igen och trycka på PM igen, ibland händer samma sak, ibland funkar det.
som nyss skulle jag skriva i en tråd, tryckte på besvara 5 ggr tror jag innan jag fick upp textrutan, lite jobbigt att hitta bland trådarna igen.
jag har klickat i kom ihåg mig/logga in automatiskt på sidan och jag brukar därför inte behöva logga in, men som sagt det har ju funkat förr...?

vet inte om det hamnade i rätt forumsgren men jag hittade ingen som skrivit om detta innan. fler som har problem? :roll:
Användarvisningsbild
mattias
Admin
Inlägg: 10081
Blev medlem: ons okt 22, 2003 10:25 pm
Ort: Sävar
Kontakt:

Inlägg av mattias »

Jag har aldrig upplevt nåt liknande, eller hört någon annan haft det här problemet förrän nu.
Vilken web-läsare använder du och har du provat att rensa alla cookies som har med savarturbo.se att göra?
Mattias Säfsten (fd Sandgren)
Säljer, installerar, mappar och justerar motor-styrsystem och tillbehör.
Återförsäljare för MaxxECU, Link, ECU Master, VEMS, m.fl.
Nav-dyno och motor-bänk i Sävar vid E4.
Säljer, flödestestar och tvättar bränsle-spridare.
Skicka mail, PM eller ring vid intresse. Innehar F-skatt. Jobbar mest i norr.
Joakim Borg
För mycket laddtryck
Inlägg: 338
Blev medlem: sön nov 12, 2006 8:59 am
Ort: Smedjebacken

Inlägg av Joakim Borg »

när jag går in på sidan lär jag trycka på "logga in för att läsa medelanden" ungefär, eller logga in vanligt, funkar inte och vara inloggad hela tiden. iof är de väl inget som stör mig är ju bara ett knapptryck ifrån att bli inloggad men iaf :hihi:
Morgårn Speedshop
Speeding - Fordonsförmedlarna Dalarna AB - KL Racing
Skriv svar