Skapa en egen "favorit" lista av trådar...

Ge förslag på saker som kan förbättra forumet
Användarvisningsbild
Fredde N
Lite mer laddtryck
Inlägg: 12
Blev medlem: mån sep 24, 2007 2:24 pm
Ort: Holmsund

Skapa en egen "favorit" lista av trådar...

Inlägg av Fredde N »

Är in då och då och kollar vad som händer med olika projekt m.m. främst under "Vad händer i Garagen".

STS verkar växa så det knakar och det startas många, för mig, ointressanta projekttrådar. Jag skulle vilja bocka av vilka jag vill följa och endast kunna sortera ut dessa utan att se alla andra skapade trådar. Men samtidigt enkelt kunna kolla "hela tråden" ändå, om man vill..

Vad tror ni? Kan detta vara genomförbart?
/Fredde
The
Forumsberoende
Inlägg: 5083
Blev medlem: tis jun 01, 2004 11:05 pm
Ort: Boden
Kontakt:

Inlägg av The »

tja.. du kan ju göra det manuellt genom att spara en länk till varje enskild tråd
Torbjörn.A
Har man slagit yxan i båten får man ro som fan
flobb
Forumsberoende
Inlägg: 638
Blev medlem: sön aug 13, 2006 9:29 pm
Ort: Piteå

Inlägg av flobb »

jag tycker inte de e något problem med att öppna en länk :thumbright:
Projekt!

volvo 145 såld
volvo 740 tic Såld
Volvo 242 lära sig sprut stadie.
Användarvisningsbild
Fredde N
Lite mer laddtryck
Inlägg: 12
Blev medlem: mån sep 24, 2007 2:24 pm
Ort: Holmsund

Inlägg av Fredde N »

The skrev:tja.. du kan ju göra det manuellt genom att spara en länk till varje enskild tråd
Självklart går det att göra så. Men jag skulle hellre vilja ha en kryssruta vid varje ny/bef tråd typ "Visa/Visa Ej", på så vis kan jag välja . Samt att kunna välja "default" hur den skall visa nytillkomna trådar...

Men, jag är nog bara lite bekväm, jag är ju inte inte varje dag och då kan man måste scrolla igenom för att hitta de projekt man vill följa om man varit borta ett tag.
Användarvisningsbild
polymoog
Forumsberoende
Inlägg: 760
Blev medlem: sön aug 06, 2006 10:52 am
Ort: Ö-vik
Kontakt:

Inlägg av polymoog »

Längst ner på varje tråd så har du en länk som heter "Bevaka ämnet för svar" och om du trycker på det så skapas ett "abonnemang" till trådet så att varje gång nån skriver ett inlägg, du får ett e-post meddelande. Du kan ställa in i din profil hur sådana meddelanden ska hanteras. Gör du det med alla dem som du vill bevaka så kan du bara kolla i din e-post och se vilka av dina favorit tråden har uppdaterats. Och i varje e-post meddelande så finns ju alltid en direkt länk till just det trådet det handlar om, så slipper du leta fram det.
benkoilovikka
Forumsberoende
Inlägg: 514
Blev medlem: tor maj 31, 2007 3:45 pm
Ort: Pajala/Lovikka

Inlägg av benkoilovikka »

Jag håller med trådskaparen
Det skulle vara mkt enklare med en knapp typ "lägg till i favoriter".

Då går man sen på sin profil Favoriter och sen trycker man fram den så har man alla trådar man vill se!

Om det är möjligt så gör gärna det :thumbright:
Skriv svar