förlåt

Ge förslag på saker som kan förbättra forumet
svecke
För mycket laddtryck
Inlägg: 156
Blev medlem: fre nov 11, 2005 4:45 pm
Ort: sundsvall

förlåt

Inlägg av svecke »

Förlåt att min inlägg eller rubrik inte passade herrskapet eftersom inlägget nu är borttaget.
Tycker ni/du kunnat skickat pm så jag redigerat om inlägget istället.
Hade jag frågat om hur fet turbo som får plats med samma rubrik hade det inte blivit borttaget är jag helt säker på.

//Kristoffer
142 Turbo
Användarvisningsbild
peppe
Skärgårds-trimmare
Inlägg: 5059
Blev medlem: mån aug 16, 2004 11:06 pm
Ort: Umeå / Skärgården
Kontakt:

Inlägg av peppe »

Är väll inte så mycket att be om ursäkt för?

- Jag är ingen moderator men jag påpekade ändå för allas trevnad samt för ditt egna bästa att du skulle editera inlägget och göra en "vettig" rubrik.

- Det blir i efterhand lättare att hitta trådar, med sökfunktionen.
- Fler folk kikar i tråden.

Att du kan tro att tråden inte skulle blivit raderad om du frågat efter hur stor fet turbo som rymms med samma rubrik så kan jag säga med övertygelse att det hade den blivit.

- Nya tag, gör en ny tråd :)

PS. Kikat så den inte halkat ned och ligger på 2:a sidan?
Eric Wiklund
Sävar Turbo Racing
Inlägg: 1711
Blev medlem: fre apr 02, 2004 5:08 pm
Ort: Sävar
Kontakt:

Inlägg av Eric Wiklund »

den ligger i sopkorgen
kan inte svara på varför den är där (inte jag som gjort det)

men om alla kan hjälpa till att styra upp så det blir bra rubriker och bra inlägg blir det mycket intressantare diskussioner

eftersom vi inte är så många som sköter detta forum tar det en väldans massa tid att skicka pm eller skriva svar hur folk ska ändra inlägg osv. sån tid skulle man häldre kunna lägga på att svara på vettiga diskussioner

Detta är ett trimforum för folk som gillar att göra saker själv och föröska förstå de dom gör. (inget illa mot ditt inlägg, utan jag talar bara allmänt)
Sen att det svävar ut lite mer har jag inget emot så länge det kan föras en vettig diskussion.

Men nu på slutet har det blivit lite mycke inlägg som håller väääldigt dålig kvalite. Som sagt alla är nybörjare nångång. Men de viktiga är att frågorna är välformulerade med så mycket info som möjligt.

Hoppas ingen tar illa upp, isåfall får ni gärna skicka ett PM till mig eller mattias. :D
Utför provtryckning av tryckplattor
070-3367069
Skriv svar