Synpunkter

Ge förslag på saker som kan förbättra forumet
Användarvisningsbild
Steve
Steve, inte Stiiiv
Inlägg: 6036
Blev medlem: ons sep 24, 2003 7:58 pm
Ort: Lykksällä

Synpunkter

Inlägg av Steve »

Lite grejer som jag tycker skulle kunna förbättra forumet:

1. Övrigt, skulle det inte kunna döpas om till Offtopic eller nåt, eller att det skrivs "Ej motorrelaterat" eller nånting under, för mycket som skrivs där skulle passa bättre under "Allmän mekarinfo", tycker det är lite felplacerat med motorgrejer där, eller?

2. Skulle vara bra om ni kunde aktivera det här i profilen:
Bild
Är bra att ha om man vill se när nån senast var inne, t.ex. om man skickat pm om nån affär eller nåt

3. Slutgnällt för idag ;)
Användarvisningsbild
mattias
Admin
Inlägg: 10081
Blev medlem: ons okt 22, 2003 10:25 pm
Ort: Sävar
Kontakt:

Inlägg av mattias »

Ang 1. så vet jag inte.. "Off topic" är engelska.. Vad är så fel med "Övrigt" ? Vi kan ändå inte orka ha sån koll på vad trådarna handlar om att vi ska flytta dom till "Allmän mekarinfo", det är trots allt ett forum för motorintresserade.. ;)

Jag ska kolla om 2. kan lösas med en uppdatering av phpBB (forum-programvaran på webservern), det var ett tag sen och det är dags att hålla sig up-to-date nu så man inte blir utsatt för sabotage (som inte är helt oväntat).
Mattias Säfsten (fd Sandgren)
Säljer, installerar, mappar och justerar motor-styrsystem och tillbehör.
Återförsäljare för MaxxECU, Link, ECU Master, VEMS, m.fl.
Nav-dyno och motor-bänk i Sävar vid E4.
Säljer, flödestestar och tvättar bränsle-spridare.
Skicka mail, PM eller ring vid intresse. Innehar F-skatt. Jobbar mest i norr.
Användarvisningsbild
Ersviken
Sävar Turbo Racing
Inlägg: 2827
Blev medlem: ons nov 19, 2003 6:55 pm
Ort: Umeå

Inlägg av Ersviken »

tycker det är bra med övrigt, då kan man ju blanda det som är motorrelaterat och inte, allt som inte passar i de övriga delarna av forumet hamnar ju där å har man bara en vettig topic så slipper ju folk läsa igenom allt onödigt istället för att göra någe vettigt.
Skriv svar