Jag gav mig på ett par försök att filma lite också, men det är nog bara så att jag ska hålla mig
till stillbilder för det kunde helt klart ha blivit bättre...
Sen fick jag en ide... jag har under vintern köpt en "808 car key chain camera" via ebay,
så med en magnet limmad på sig så fick den först en åktur på Freddes huv, men försök två
blev en lite mer annorlunda vinkel.
Och det var väl en sammanfattning av min helg genom diverse kameralinser.
Jag såg minsann fler forummedlemmar med diverse kameror, så nu får ni andra minsann pejsta in mer i tråden
Vassego, man måste väl bidra till forumets fortlevnad på nåt sätt när man har tummen ganska centralt positionerad när det gäller turbotricks i övrigt
Önskar bara att fler postade bilder från de tillställningar som besöks.
Alla har väl en telefon med kamera numera, så det behöver inte bli så svårt och tar man sig bara 10-15 min att knäppa ett par snabba så räcker det juh...
Fina bilder Richard!
Jag tänkte bidra med nån film-snutt eller två!
Men sömn-kontot ligger på minus så det blir inte mer ikväll än en repa med Team Volvo Dragster: http://youtu.be/sKlqNgO9Hmc
Mattias Säfsten (fd Sandgren)
Säljer, installerar, mappar och justerar motor-styrsystem och tillbehör.
Återförsäljare för MaxxECU, Link, ECU Master, VEMS, m.fl. Nav-dyno och motor-bänk i Sävar vid E4.
Säljer, flödestestar och tvättar bränsle-spridare.
Skicka mail, PM eller ring vid intresse. Innehar F-skatt. Jobbar mest i norr.
http://youtu.be/88ARtBdx-uA
4 min med : Amazon, Audi, Vega, 2xDragster
Jag har klippt in några slow-motion-versioner av starterna på en del bilar men vet inte om mitt program får ut alla frames riktigt (filmat 50p, men känns inte som jag har ut det).
Det hade ju behövts göras förr eller senare.
Mattias Säfsten (fd Sandgren)
Säljer, installerar, mappar och justerar motor-styrsystem och tillbehör.
Återförsäljare för MaxxECU, Link, ECU Master, VEMS, m.fl. Nav-dyno och motor-bänk i Sävar vid E4.
Säljer, flödestestar och tvättar bränsle-spridare.
Skicka mail, PM eller ring vid intresse. Innehar F-skatt. Jobbar mest i norr.
Ang. slowmotion, det är faktiskt en av de få grejerna som GoPro Cineform grejar bra...
Finns att norpa hem från deras hemsida, så det kanske är läge att se om det gör nån skillnad ?
Jämför man dina klipp med mina (iofs var mina i 120fps från början) så känns det ändå som att dina är ryckigare
fastän du inte saktar ner dem så hemskt mycket.