Bromsning av motor

Lägg in filmtips eller bilder på sånt som kan vara fränt eller roligt
Mats A
Camaro American Muscle
Inlägg: 2737
Blev medlem: fre sep 19, 2003 11:03 pm
Ort: Umeå

Bromsning av motor

Inlägg av Mats A »

Användarvisningsbild
Jens Gustavsson
Sävar Turbo Racing
Inlägg: 21681
Blev medlem: mån sep 22, 2003 5:47 pm
Ort: Tomterna/sävar
Kontakt:

Inlägg av Jens Gustavsson »

mms, det var sköna belastningar det här, vi skulle lägga in en snö bromsning här på min b20 så sörlänningarna fick se hur vi bromsar i norrland.
Mats A
Camaro American Muscle
Inlägg: 2737
Blev medlem: fre sep 19, 2003 11:03 pm
Ort: Umeå

Inlägg av Mats A »

Jo det skulle vi ha gjort Jens , skulle bara ha haft så vi kan lägga ut det på nätet . Vi skall även fara till Jörgen igen så det blir lite rallyfilm också .klart fräckt att åka fort i skogen , gick hårt :lol:
Användarvisningsbild
Jens Gustavsson
Sävar Turbo Racing
Inlägg: 21681
Blev medlem: mån sep 22, 2003 5:47 pm
Ort: Tomterna/sävar
Kontakt:

Inlägg av Jens Gustavsson »

jörgen har skrämt mig också, jag åker aldrig med han nå mer! HA HA .det är sjukt att det går att köra så fort på en guppig skogs väg.
Johan
För mycket laddtryck
Inlägg: 211
Blev medlem: tis sep 23, 2003 7:44 pm
Ort: Örebro

Inlägg av Johan »

Jens Gustavsson skrev:jörgen har skrämt mig också, jag åker aldrig med han nå mer! HA HA .det är sjukt att det går att köra så fort på en guppig skogs väg.
testa och kör hårt med 142an på grusväg.det är bara att braka loss och ut i skogen det :D
Användarvisningsbild
Jens Gustavsson
Sävar Turbo Racing
Inlägg: 21681
Blev medlem: mån sep 22, 2003 5:47 pm
Ort: Tomterna/sävar
Kontakt:

Inlägg av Jens Gustavsson »

jag har en slät och bred grusvägs sträcka utanför sävar som jag bruka sladda på lite i bland. jag har faktigst faniserat om att köra någon typ backtävling med 142 ,det skulle va fränt men det finns nog ingen klass man får köra i.
Användarvisningsbild
mighty_fc
Lite mer laddtryck
Inlägg: 30
Blev medlem: tis jan 06, 2004 1:06 pm
Ort: köping

Inlägg av mighty_fc »

Jens Gustavsson skrev:jag har en slät och bred grusvägs sträcka utanför sävar som jag bruka sladda på lite i bland. jag har faktigst faniserat om att köra någon typ backtävling med 142 ,det skulle va fränt men det finns nog ingen klass man får köra i.
dra ihop lite folk o kör en "privat" backtävling bara för gammel bilarna då
det MÅSTE rasa så man vet gränsen!! *s*
Användarvisningsbild
mattias
Admin
Inlägg: 10081
Blev medlem: ons okt 22, 2003 10:25 pm
Ort: Sävar
Kontakt:

Inlägg av mattias »

En kompis till mig skulle eventuellt vara radio/sambands-tekniker på rallyt i helgen så det är inte otroligt att jag hänger med ut i skogen ;)
Mats, vi måste fan styra upp så att vi har lite film att lägga upp .. himla skoj att titta på lite korta klipp ibland.
Skriv svar