För att få svar på om bilarna som byggs nu är snabbare än när en amazon med dubbla su var de värsta man kunde ha så tog jag med min far (57år) på en åktur i min Bmw Turbo, Reaktionen säger väl allt, eller?
/Danne http://www.youtube.com/watch?v=W7fzEN2vG7s" onclick="window.open(this.href);return false;
Tackar Bjarne! Här kommer lite info om bilen:
Bmw 635csi -83
M5 motor (s38 b36)
Helsmidd bottendel
Standard topplock med orginal kammar, ppf ventilfjäderkit
Autronic smc motorstyrning med msd dis4 tändning
Bosch 1600cc spridare
Turbo, garett gt47, precision 66mm wg
Drivlina, 530d växellåda, 188diff 2.65 utv, koppling 6puckad sinter med 765 tryckplatta
Bilen körs på E85 och är bromsad till 726hk på hjulen av ärtan (PPF), kommer inte ihåg vad vridet hamnade på riktigt, strax under 900nm har jag för mig
http://www.motornord.se
ÅF i norden för Link insprutningsystem
Dynapack 2 och 4WD chassidyno 1200whp 2WD 1600whp 4WD
Mappar alla eftermarknads styrsystem
Dasty skrev:Tackar Bjarne! Här kommer lite info om bilen:
Bmw 635csi -83
M5 motor (s38 b36)
Helsmidd bottendel
Standard topplock med orginal kammar, ppf ventilfjäderkit
Autronic smc motorstyrning med msd dis4 tändning
Bosch 1600cc spridare
Turbo, garett gt47, precision 66mm wg
Drivlina, 530d växellåda, 188diff 2.65 utv, koppling 6puckad sinter med 765 tryckplatta
Bilen körs på E85 och är bromsad till 726hk på hjulen av ärtan (PPF), kommer inte ihåg vad vridet hamnade på riktigt, strax under 900nm har jag för mig