Street Outlaws.

Lägg in filmtips eller bilder på sånt som kan vara fränt eller roligt
Baxman
För mycket laddtryck
Inlägg: 468
Blev medlem: ons dec 17, 2008 10:49 am
Ort: Norge

Street Outlaws.

Inlägg av Baxman »

EKR
För mycket laddtryck
Inlägg: 116
Blev medlem: fre feb 21, 2014 4:15 am
Ort: United States

Re: Street Outlaws.

Inlägg av EKR »

Big cheif is trying to make it up the list now. Monza sure is a threat to mess with. Saw Tina from last year and said shes not going to be on this season from police interrogation.
Användarvisningsbild
Steve
Steve, inte Stiiiv
Inlägg: 6048
Blev medlem: ons sep 24, 2003 7:58 pm
Ort: Lykksällä

Re: Street Outlaws.

Inlägg av Steve »

Man ska inte se för många avsnitt på en gång, då blir man bara less på deras "testing" och allt fejk :)

Bild
Evighetsprojekten
If it has tits or wheels it will give you problems
EKR
För mycket laddtryck
Inlägg: 116
Blev medlem: fre feb 21, 2014 4:15 am
Ort: United States

Re: Street Outlaws.

Inlägg av EKR »

:thumbright:
bmwe12turbostorhamn
För mycket laddtryck
Inlägg: 266
Blev medlem: lör nov 30, 2013 10:26 am
Ort: avesta dalarna

Re: Street Outlaws.

Inlägg av bmwe12turbostorhamn »

tittar hellre på detta ....än fake.. false flag i paris.....
Stefan P
För mycket laddtryck
Inlägg: 493
Blev medlem: mån feb 08, 2010 9:27 pm
Ort: Ockelbo
Kontakt:

Re: Street Outlaws.

Inlägg av Stefan P »

Brukar se det (plocka hem från webben) o tycker det är en lite småkul serie.. :thumbright: inne på säsong 4 nu..ska se del 1+2 i säsong 4 i afton har jag tänkt :wink:

S
VÅGA VÄGRA OHC!!
p.hedman
Forumsberoende
Inlägg: 1072
Blev medlem: mån apr 19, 2010 2:28 pm
Ort: bjursås

Re: Street Outlaws.

Inlägg av p.hedman »

Det vore kul och se hur dom skulle klara sig i Stockholm Open med öppna headers hi hi....
Kanske ni skulle bjuda hit dom he he....
EKR
För mycket laddtryck
Inlägg: 116
Blev medlem: fre feb 21, 2014 4:15 am
Ort: United States

Re: Street Outlaws.

Inlägg av EKR »

Vi se! 8,000km senare..
chybber
Ganska mycket laddtryck
Inlägg: 88
Blev medlem: lör mar 16, 2013 7:13 pm

Re: Street Outlaws.

Inlägg av chybber »

Bergstrom
Lite mer laddtryck
Inlägg: 14
Blev medlem: tis jan 06, 2015 10:53 pm
Ort: pålsboda, örebro

Re: Street Outlaws.

Inlägg av Bergstrom »

Enda sen de började gå på discovery har man förstått att de är mer eller mindre uppgjort allting, å nu på de senare avsnitten verkar dom kört en hel del race per kväll på samma ställen utan någe stress alls? Känns ju då som att de är ännu mer uppgjort...
försöker lära mig mer om turbomatning och insprut...
små planer på att överladda en 225 slantsix....

Dom kallar mig för RAGGARN
p.hedman
Forumsberoende
Inlägg: 1072
Blev medlem: mån apr 19, 2010 2:28 pm
Ort: bjursås

Re: Street Outlaws.

Inlägg av p.hedman »

Vi förstår nog alla att det är på avlyst plats , jag tycker att det är super coola bilar och avundsjuk ja visst.
Det är en sak att åka fort på opreppad bana och få vara i fred men att "klara sig från snuten" åka transport sträckorna och vinna SO är en annan.
Jag förespråkar inte street race och visst har jag själv åkt en massa på gatan men ingen SO.
Men det har sin spänning men jag tycker personligen att det går för fort nu för tiden .
Va med och fixa racet i Falun då Avesta killarna med chevellen brakade av vägen i över 200 km/t och total skrotade bilen det gick skapligt bra men då fick det vara nog för mig.
/ Peter
EKR
För mycket laddtryck
Inlägg: 116
Blev medlem: fre feb 21, 2014 4:15 am
Ort: United States

Re: Street Outlaws.

Inlägg av EKR »

Yes i went to drag week september 2014 and only tina and jeff lutz from street outlaws there. A few words exchanged from crowd members there and obvious see that the "405" guys did not show up out of spite they would most likely be ridiculed and trashed by anti-street racers. I myself talked to larry larson on the side and basically said he distances himself away from them because of the actions and idealogy they give of "street racers".

You may also know Jeff Lutz co-own a business midwest street cars. Later after drag week was over I got to talk with some fellow oldtimers, come to find out Jeff Lutz isnt the guy he portrays to people, he is a liar, cheater and back stabbing thief who prides himself on personal gain. (All for one). A con artist. A guy hired Jeff to build a chassis for him, on a time schedule. Jeff put it off and when needed he cut corners severely, so severely nhra wardens who judge cars to run classes etc, even said its not safe for the street. Silicone instead of welding? For a car that was supposed to run 6's? Jeff lutz quality for you: (IN THE TIME BEING JEFF AND STREET OUTLAW MEMBERS DELETED THEIR ACCOUNTS); http://www.yellowbullet.com/forum/showt ... 3&t=596301
p.hedman
Forumsberoende
Inlägg: 1072
Blev medlem: mån apr 19, 2010 2:28 pm
Ort: bjursås

Re: Street Outlaws.

Inlägg av p.hedman »

About the Street outlaw "its a show" !!! , but the Drag Week that is the real thing , street car or not they drive a long distance on the street and races on the track and they are wery fast .
Woud love to see that live ... :)
/ Peter
EKR
För mycket laddtryck
Inlägg: 116
Blev medlem: fre feb 21, 2014 4:15 am
Ort: United States

Re: Street Outlaws.

Inlägg av EKR »

Yes it's completely understandable and can be seen why the majority did'nt show up at drag week. But, when you own a shop under your orders that literally takes tens of thousands of dollars on a project that: is supposed to be a clean cut professinial build, certified nhra, put your work risking someones life, robbing someone blind of $20,000 that someone pays instead of house and children, backing out of deals and extortion, blackmail; by paying an nhra certifier to certify an illegal chassis for money and (risk of losing his job if he did'nt certify it but lost it in the end anyway).

Don't get me wrong it's entertaining but if whenever i see Lutz's face on the show i have and will continue to change the channel and return once he's out of the frame. I'm all for his son doing racing instead of the typical school sports like other kids his age. I feel sorry for him that he has to live with a swindling, traitorus jew.
Användarvisningsbild
Kadett4wd
Forumsberoende
Inlägg: 10191
Blev medlem: fre dec 23, 2005 10:49 pm
Ort: Patrick Wetterskog Ludvika tel:0707928582

Re: Street Outlaws.

Inlägg av Kadett4wd »

And... It´s all the Jew´s fault?
Weak my friend,, weak.
///AMG
Att jag blir tyst i långvariga oeniga diskussioner beror OFTAST på att det inte är lönt diskutera längre, inte att ni hade rätt :D
Varning! Alexander Erik Sjöberg, skriven i Gävle, Väldigt frekvent bedragare!
Skriv svar