Lägg in filmtips eller bilder på sånt som kan vara fränt eller roligt
Mats A
Camaro American Muscle
Inlägg: 2737 Blev medlem: fre sep 19, 2003 11:03 pm
Ort: Umeå
Inlägg
av Mats A » fre apr 09, 2004 11:41 pm
Minos
För mycket laddtryck
Inlägg: 148 Blev medlem: tor dec 25, 2003 11:55 pm
Ort: Bakom ingenstans (Umeå)
Kontakt:
Inlägg
av Minos » fre apr 09, 2004 11:59 pm
hahaha brorsans gammla bil
Undrade just vart den hade tagit vägen när jag skjutsa in fyllskallarna
Nu ser man ju
HaLinG
Sävar Turbo Racing
Inlägg: 617 Blev medlem: tor nov 27, 2003 1:15 pm
Ort: Umeå
Inlägg
av HaLinG » lör apr 10, 2004 9:35 pm
Att de är en dräpare
problemet är bara tt de går inte att få någe laddtryck
vette fa vad som e problemet
HaLinG
Sävar Turbo Racing
Inlägg: 617 Blev medlem: tor nov 27, 2003 1:15 pm
Ort: Umeå
Inlägg
av HaLinG » sön apr 11, 2004 7:24 pm
Nu har vi fått laddtryck
äntligen
felet var att de läkte så mkt mellan grenröret o toppen fast vi hadde nya packningar men då hädde vi dit lite packning på tub
då funkade de.
Men nu är de bara problemet med flotörerna dom vi har e paj så nya måste fixas.
Over and out
Lo0z3R
Lite mer laddtryck
Inlägg: 14 Blev medlem: fre nov 14, 2003 1:33 pm
Inlägg
av Lo0z3R » sön apr 11, 2004 8:42 pm
Fy fan va snygg bil jag äger!!!! funderar på att lägga ner BMW projektet och satsa helhjärtat på denna räser.
.... Eller vänta nu?!?!?!?
BMW 1602 TIC (under uppbyggnad) Opel Vectra DTI
Da_Snake
För mycket laddtryck
Inlägg: 411 Blev medlem: fre dec 19, 2003 3:32 pm
Ort: Nora
Inlägg
av Da_Snake » sön apr 11, 2004 11:56 pm
Underbart busskick!
Gillar luftfiltret som fan...
Fredrik Ringhald
072-316 26 91
sandstrom
Ganska mycket laddtryck
Inlägg: 88 Blev medlem: ons sep 24, 2003 8:51 pm
Ort: Umeå
Inlägg
av sandstrom » mån apr 12, 2004 12:08 am
vilken Demon... en riktig dräpare.... Stefan lägg ner bmw:n och börja skruva volvo.. =)
ang. luftfiltret så tar det ju bort stenar och större skrot iaf..=)
HaLinG
Sävar Turbo Racing
Inlägg: 617 Blev medlem: tor nov 27, 2003 1:15 pm
Ort: Umeå
Inlägg
av HaLinG » mån apr 12, 2004 9:58 am
Lumpan
För mycket laddtryck
Inlägg: 149 Blev medlem: tis dec 02, 2003 12:23 pm
Ort: Sörmjöle
Kontakt:
Inlägg
av Lumpan » mån apr 12, 2004 10:33 am
haha, nu börjar vi snacka "Epamek"
Minos
För mycket laddtryck
Inlägg: 148 Blev medlem: tor dec 25, 2003 11:55 pm
Ort: Bakom ingenstans (Umeå)
Kontakt:
Inlägg
av Minos » mån apr 12, 2004 10:55 am
Hur åbäket funkar det är ja... nog rätt otroligt!
Men en pärla är det ju, utan dess like!
Lo0z3R
Lite mer laddtryck
Inlägg: 14 Blev medlem: fre nov 14, 2003 1:33 pm
Inlägg
av Lo0z3R » mån apr 12, 2004 12:39 pm
Idag ska vi fixa dit nya flottörer och sedan ska pärlan få jobba, men kanske bör vi även byta olja i motorn för att inte turbon/motorn ska skära direkt, med tanke på att oljereturen borrades/svetsades på plats!!
(det brann dessutom en stund i den under svetsningen!!!!!!!)
BMW 1602 TIC (under uppbyggnad) Opel Vectra DTI
Lo0z3R
Lite mer laddtryck
Inlägg: 14 Blev medlem: fre nov 14, 2003 1:33 pm
Inlägg
av Lo0z3R » mån apr 12, 2004 12:40 pm
BMW 1602 TIC (under uppbyggnad) Opel Vectra DTI
Fredrik Andersson
Camaro American Muscle
Inlägg: 127 Blev medlem: mån okt 06, 2003 1:12 pm
Ort: Tavelsjö
Inlägg
av Fredrik Andersson » mån apr 12, 2004 6:07 pm
Ja det är så vacker att det börjar bildas tårar i ögonen.
Har bara ett par frågor.... vad börjar priset på om man ska få sin bil konverterad?!? Och har ni flera olika steg i trimningen?
Carmaro Z28 Iroc-z 1987 kompressor
Och en Volvo PV 1947
thunder cat
För mycket laddtryck
Inlägg: 108 Blev medlem: sön apr 04, 2004 9:32 am
Ort: ö-vik
Inlägg
av thunder cat » mån apr 12, 2004 6:34 pm
ville bara tillägga att fälgarna gör bilen ett par 16tums juventus och jag skulle kunna tänka mig eran bil på vallåkra
har hört att golf är en primitiv form av jordbruk!
Fredrik Andersson
Camaro American Muscle
Inlägg: 127 Blev medlem: mån okt 06, 2003 1:12 pm
Ort: Tavelsjö
Inlägg
av Fredrik Andersson » mån apr 12, 2004 7:02 pm
Lo0z3R skrev: Idag ska vi fixa dit nya flottörer och sedan ska pärlan få jobba, men kanske bör vi även byta olja i motorn för att inte turbon/motorn ska skära direkt, med tanke på att oljereturen borrades/svetsades på plats!!
(det brann dessutom en stund i den under svetsningen!!!!!!!)
Men visst måste det väll en dag på strippen i Pite med den?
Carmaro Z28 Iroc-z 1987 kompressor
Och en Volvo PV 1947