Ja jeg må nok bare si at på 80 talet var det jo sport i å rasere fine volvoer. Men jeg har endog gått til steget å forandre de nydelige linjene på en gammel volvo Jeg har bygd litt mer nå, enn når bildene ble tatt. Tar gjerne imot synspunkter, for eller imot! (Den røde er paint-ombyggd av meg.) Dette er bare et steg i å prøve å lage en rå allround-gateracer.. (B20turbo så klart!) Er det forresten noen som kan si hva jeg må gjør med golvet/tunnellen for å få bilen så lav/låg? [/img][/img] Eller kanskje med amazonfanger? [/img]
Senast redigerad av Ivar den ons feb 20, 2008 9:31 pm, redigerad totalt 6 gång.
Om du vill kunna ha bilen jättelåg så kan du bygga en egen tunnel för avgassystemet bak till bakaxeln. Och inte dra den tillsammans med kardan i kardantunneln.
Kul bygge!
Ska du göra nå åt fronten för att matcha bakänden?
Känns som hela fronten blir lite kort o platt på nå vis när resten utmärker sig så mycket..
Jo.. har tenkt en del på å forlenge fronten litt.. men har ikke funnet noen måte som ser bra ut, ganske enkelt.. 140 fronten er jo vakker originalt, om enn litt kort. bilen blir spesiell, i hvertfall! (nb se på enkelte gamle amcars.. de har store bakskjermer! )