M40-lådan och B20 Turbo?
- Jens Gustavsson
- Sävar Turbo Racing
- Inlägg: 21681
- Blev medlem: mån sep 22, 2003 5:47 pm
- Ort: Tomterna/sävar
- Kontakt:
m45:ans passar mot B20
True metal people wanna rock not pose!
Jensas Speedshop
Den senapsgula 142an med B20 10.61sek/402m
B20 Vegan 5.92/185 9.50/225
Samarbetar med: KL Racing | Lube Tools | | AGAP | VEMS https://www.maxxecu.se/
Jensas Speedshop
Den senapsgula 142an med B20 10.61sek/402m
B20 Vegan 5.92/185 9.50/225
Samarbetar med: KL Racing | Lube Tools | | AGAP | VEMS https://www.maxxecu.se/
- Axel
- No turbo shit - Just real power!
- Inlägg: 1027
- Blev medlem: fre aug 27, 2004 8:26 pm
- Ort: Knivsta
- Kontakt:
Det kan faktiskt finnas vissa fördelar med att ha lådan rakt också... det är ju typ 100 gånger seriösare än att vrida spakstället...C Upp skrev:Men, varför är folk så dumma att dom letar efter den speciella kåpan för M45-B20 om det är så enkelt som att vrida om spakstället? Den kåpan kostar ju 2000 att få tag på och en M45-låda... ja... en femtilapp från rätt människa...
Dumma satar.
Axel Wall
-
- För lite laddtryck
- Inlägg: 7
- Blev medlem: tis sep 21, 2004 2:56 pm
- Ort: Luleå
- Kontakt:
Låter ju bra passar lådan direkt ner i amazonen då?
Jag antar att jag måste kapa kardantunnel men det
är ju inga problem.. Jag har även en m40 från -75års
245 liggande den skulle väl hålla lite bättre än orginal m40?
isåfall är ju värt att testa med den först.. kommer väl inte
att bli så våldsamt drag i amazonen siktar på 150+ till sommaren
men det e ju lika att vara säker.
Jag antar att jag måste kapa kardantunnel men det
är ju inga problem.. Jag har även en m40 från -75års
245 liggande den skulle väl hålla lite bättre än orginal m40?
isåfall är ju värt att testa med den först.. kommer väl inte
att bli så våldsamt drag i amazonen siktar på 150+ till sommaren
men det e ju lika att vara säker.
- Axel
- No turbo shit - Just real power!
- Inlägg: 1027
- Blev medlem: fre aug 27, 2004 8:26 pm
- Ort: Knivsta
- Kontakt:
hm, lite otydligt det där... hoppas att någon förstog...Axel skrev:hm, då kommer växelspaken lite väl långt mot passagerarsidan... alltså spaken lutar ganska mycket åt höger, det är därför man vrider spakstället.larsat skrev:varför över huvud taget lägga tid på att vrida det? det funkar ju att köra med de snedställt
Axel Wall
- Axel
- No turbo shit - Just real power!
- Inlägg: 1027
- Blev medlem: fre aug 27, 2004 8:26 pm
- Ort: Knivsta
- Kontakt:
HM, det är åt vänster som växelspaken lutar... man är lite trött eller ngt. får man skylla på...Axel skrev:hm, lite otydligt det där... hoppas att någon förstog...Axel skrev: hm, då kommer växelspaken lite väl långt mot passagerarsidan... alltså spaken lutar ganska mycket åt höger, det är därför man vrider spakstället.
Axel Wall