Läsvärt ! Street & strip no1-2008

Vår favorit-tidning !
boggpatrik.se
Ganska mycket laddtryck
Inlägg: 81
Blev medlem: mån feb 04, 2008 2:49 pm
Ort: Mora
Kontakt:

Inlägg av boggpatrik.se »

Perka skrev:Jasså det va första numret och upplagan för den tidningen, tyckte jag också att det va nåt nytt med den :) Va bara tvungen att köpa den, nån som vet om det går att prenumerera på den??

Kalas tidning med mycke intressanta repotage och annat!!
Hej Perka.
Först och främst vill jag tacka för de vänliga orden! Och nej, riktigt så nya är vi inte. Vi har precis dragit igång årgång fem, men vi är ett litet förlag och det tar tid att komma ut så att alla vet vilka vi är.
Det går alldeles utmärkt att prenumerera på den:
http://www.streetnstrip.se/prenumerera.asp
Perka
För mycket laddtryck
Inlägg: 208
Blev medlem: tor jan 18, 2007 4:49 am
Ort: Sundsvall

Inlägg av Perka »

SSPatrik skrev:
Perka skrev:Jasså det va första numret och upplagan för den tidningen, tyckte jag också att det va nåt nytt med den :) Va bara tvungen att köpa den, nån som vet om det går att prenumerera på den??

Kalas tidning med mycke intressanta repotage och annat!!
Hej Perka.
Först och främst vill jag tacka för de vänliga orden! Och nej, riktigt så nya är vi inte. Vi har precis dragit igång årgång fem, men vi är ett litet förlag och det tar tid att komma ut så att alla vet vilka vi är.
Det går alldeles utmärkt att prenumerera på den:
http://www.streetnstrip.se/prenumerera.asp
Haha OK :) synd att man har missat den så mycket i så fall för det va ju en kalas tidning, precis såna där byggen som man ville läsa om!

Ska genast kolla in prenumationen på den :)
Saab 9-5 SC -05 / Ford 20M -69
boggpatrik.se
Ganska mycket laddtryck
Inlägg: 81
Blev medlem: mån feb 04, 2008 2:49 pm
Ort: Mora
Kontakt:

Inlägg av boggpatrik.se »

Ska genast kolla in prenumationen på den :)
Du är välkommen!
loop
Forumsberoende
Inlägg: 1589
Blev medlem: tor apr 14, 2005 10:29 pm
Ort: Hässleholm

Inlägg av loop »

Hm, jag har en lite udda undring. Gillar tidningen(klart bäst i landet), men jag skulle vilja läsa det som fattas i artikeln om en Alfa i nr2. Eller fattas det inget?
boggpatrik.se
Ganska mycket laddtryck
Inlägg: 81
Blev medlem: mån feb 04, 2008 2:49 pm
Ort: Mora
Kontakt:

Inlägg av boggpatrik.se »

loop skrev:Hm, jag har en lite udda undring. Gillar tidningen(klart bäst i landet), men jag skulle vilja läsa det som fattas i artikeln om en Alfa i nr2. Eller fattas det inget?
loop: Maila mig på patrik@otlas.se och förklara lite mer, om det är något som saknas så startar jag en tråd och lägger in det för alla att läsa.
Användarvisningsbild
palle
För mycket laddtryck
Inlägg: 170
Blev medlem: ons sep 15, 2004 10:02 am
Ort: Obbola (Umeå)

Inlägg av palle »

loop skrev:Hm, jag har en lite udda undring. Gillar tidningen(klart bäst i landet), men jag skulle vilja läsa det som fattas i artikeln om en Alfa i nr2. Eller fattas det inget?
Är det skrivet nåt om en Alfa !? :D
De vill vi veta mer om !
boggpatrik.se
Ganska mycket laddtryck
Inlägg: 81
Blev medlem: mån feb 04, 2008 2:49 pm
Ort: Mora
Kontakt:

Inlägg av boggpatrik.se »

palle skrev:
loop skrev:Hm, jag har en lite udda undring. Gillar tidningen(klart bäst i landet), men jag skulle vilja läsa det som fattas i artikeln om en Alfa i nr2. Eller fattas det inget?
Är det skrivet nåt om en Alfa !? :D
De vill vi veta mer om !
I Street&Strip #2 2004 finns en Alfa-artikel som heter Bärsärk som är skriven av vårt Göteborgska geni Rickard Waltgård.
Skriv svar