Nya street&stripp

Tjata om vad som helst .
Mats A
Camaro American Muscle
Inlägg: 2737
Blev medlem: fre sep 19, 2003 11:03 pm
Ort: Umeå

Nya street&stripp

Inlägg av Mats A »

Nu har nya tidningen anlänt i lådan . massa roliga garagebilder på turbosbyggen fanns med . mer garagebilder lär komma från norr :wink: vet inte riktigt hur jag känner till det :)

Min 3gen polare var med också med sin TTA som Emil (impellerheadz) hjälpte med insprutningen . nu känner jag till historien om bilen färd till Sverige tidigare men det var kul att läsa det igen. Vet inte om det var min bild eller Rickards som kom med i tidningen men det kvittar kul hur som helst
Bild

LGP volvon var också med och det blir intressant att se hur den kommer att gå sen efter ombyggnaden .

ni som inte får tidningen i brevlådan får hänga på låset på affären närmaste veckan , kul läsning som vanligt
Senast redigerad av Mats A den fre mar 04, 2005 9:34 pm, redigerad totalt 1 gånger.
Användarvisningsbild
mattias
Admin
Inlägg: 10081
Blev medlem: ons okt 22, 2003 10:25 pm
Ort: Sävar
Kontakt:

Inlägg av mattias »

Två filurer från Skellefteå som är här på forumet blev omnämnda i det här numret:
Emil Larsson och Gustaf "therealpinto" Ulander (inte Velander ;))
Mattias Säfsten (fd Sandgren)
Säljer, installerar, mappar och justerar motor-styrsystem och tillbehör.
Återförsäljare för MaxxECU, Link, ECU Master, VEMS, m.fl.
Nav-dyno och motor-bänk i Sävar vid E4.
Säljer, flödestestar och tvättar bränsle-spridare.
Skicka mail, PM eller ring vid intresse. Innehar F-skatt. Jobbar mest i norr.
Användarvisningsbild
Richard
Forumsberoende
Inlägg: 3694
Blev medlem: sön jun 13, 2004 7:46 am
Ort: Skellefteå
Kontakt:

Re: Nya street&stripp

Inlägg av Richard »

>Mats< skrev:Min 3gen polare var med också med sin TTA som Emil (impellerheadz) hjälpte med insprutningen . nu känner jag till historien om bilen färd till Sverige tidigare men det var kul att läsa det igen. Vet inte om det var min bild eller Rickards som kom med i tidningen men det kvittar kul hur som helst
Bilden var misstänkt lik den här:
http://race.ulkhyvlers.net/misc/040918/DSC05564.JPG

Men som sagt, det spelar mindre roll.
Det var en intressant historia kring den där bilen, hemfärden verkar ha varit ett riktigt äventyr. :shock:
Skriv svar