Förpackas tidningen i plastpåse?

Vår favorit-tidning !
Användarvisningsbild
mattias
Admin
Inlägg: 10081
Blev medlem: ons okt 22, 2003 10:25 pm
Ort: Sävar
Kontakt:

Inlägg av mattias »

Det är lugnt, men kul att det är utrett. :)
Minns ju att jag tidigare hade plastpåse, så det var ju helt klart värt att fråga.
Mattias Säfsten (fd Sandgren)
Säljer, installerar, mappar och justerar motor-styrsystem och tillbehör.
Återförsäljare för MaxxECU, Link, ECU Master, VEMS, m.fl.
Nav-dyno och motor-bänk i Sävar vid E4.
Säljer, flödestestar och tvättar bränsle-spridare.
Skicka mail, PM eller ring vid intresse. Innehar F-skatt. Jobbar mest i norr.
boggpatrik.se
Ganska mycket laddtryck
Inlägg: 81
Blev medlem: mån feb 04, 2008 2:49 pm
Ort: Mora
Kontakt:

Inlägg av boggpatrik.se »

mattias skrev:Det är lugnt, men kul att det är utrett. :)
Minns ju att jag tidigare hade plastpåse, så det var ju helt klart värt att fråga.
Och så fick jag lära mig något nytt idag med :lol:
Användarvisningsbild
bmw02touring
Forumsberoende
Inlägg: 1311
Blev medlem: tor aug 18, 2005 3:20 pm
Ort: Nyköping
Kontakt:

Inlägg av bmw02touring »

det är ju klart att alla brevbärare vill läsa S&S, de har väl god smak
:hihi:
Användarvisningsbild
Markus
Sävar Turbo Racing
Inlägg: 890
Blev medlem: mån feb 20, 2006 6:22 pm
Ort: Sävar

Inlägg av Markus »

Fick mitt FÖRSTA nummer av S&S idag.
inte inplastat :/
Blom
Forumsberoende
Inlägg: 2022
Blev medlem: mån jul 18, 2005 11:45 am
Ort: Bettna

Inlägg av Blom »

inte mitt heller..
boggpatrik.se
Ganska mycket laddtryck
Inlägg: 81
Blev medlem: mån feb 04, 2008 2:49 pm
Ort: Mora
Kontakt:

Inlägg av boggpatrik.se »

blom142 skrev:inte mitt heller..
Tyvärr så är inplastningen borta, fortfarande på prov vad jag förstår.
Christian L
Forumsberoende
Inlägg: 519
Blev medlem: tis sep 26, 2006 8:27 am
Ort: Piteå
Kontakt:

Inlägg av Christian L »

Jaha då har man fått en tidning igen i regnväder, nu går dock inte tidningen ens att öppna för att den var så blöt så att det rann om den då jag fiskade upp den ur lådan, idiot brevbäraren hadde inte idas stoppa ner posten ordentligt, dock så var reklamen och räkningarna torra pga s&s var lagd överst som regnskydd :thumbdown:

Jag har aldrig fått en betal tidning utom såklart s&s som inte är inplastad. :thumbdown: Och om det nu ska vara så dyrt så får ni väll lägga på det på priset, betalar gärna dom 50 örena eller kronan det kan kosta att få den plastad bara eländet går att läsa då man få den!!!!

Annars får man väll sluta prenumerera på den och gå och köpa på macken, men det känns ju ganska korkat bara för att ni inte har råd att skicka den i plast!!!

Mvh Christian Lindén
Storforsvägen 22
94472 Piteå
070-2564901
boggpatrik.se
Ganska mycket laddtryck
Inlägg: 81
Blev medlem: mån feb 04, 2008 2:49 pm
Ort: Mora
Kontakt:

Inlägg av boggpatrik.se »

Christian L skrev:Jaha då har man fått en tidning igen i regnväder, nu går dock inte tidningen ens att öppna för att den var så blöt så att det rann om den då jag fiskade upp den ur lådan, idiot brevbäraren hadde inte idas stoppa ner posten ordentligt, dock så var reklamen och räkningarna torra pga s&s var lagd överst som regnskydd :thumbdown:

Jag har aldrig fått en betal tidning utom såklart s&s som inte är inplastad. :thumbdown: Och om det nu ska vara så dyrt så får ni väll lägga på det på priset, betalar gärna dom 50 örena eller kronan det kan kosta att få den plastad bara eländet går att läsa då man få den!!!!

Annars får man väll sluta prenumerera på den och gå och köpa på macken, men det känns ju ganska korkat bara för att ni inte har råd att skicka den i plast!!!

Mvh Christian Lindén
Storforsvägen 22
94472 Piteå
070-2564901
Hej Christian.
Ja det är verkligen helt kasst när detta händer.
Det finns bara en sak att göra, och det är att maila till pren@otlas.se och begära en ny tidning.
Jag kan inte påverka detta beslut. Men om problemet skulle bli för stort(dyrt) så återkommer alldeles säkert inplastningen.
Så skicka ett mail snarast så ska en ny tidning dyka upp inom några dagar, och då ligger den i ett kuvert.

//Patrik
Christian L
Forumsberoende
Inlägg: 519
Blev medlem: tis sep 26, 2006 8:27 am
Ort: Piteå
Kontakt:

Inlägg av Christian L »

Ok ska göra det.

Men även dom gånger den inte är blöt så är den ju nästan alltid mer eller mindre skadad då den inte är förpackad på något vis, så dom är ju inte så roliga att spara då man läst dom, men spoilernytt(bilsport) blir kvar hela och fina(inplastade)

Mvh
Användarvisningsbild
wyzer
Forumsberoende
Inlägg: 908
Blev medlem: tis okt 30, 2007 8:55 pm
Ort: Karlskrona

Inlägg av wyzer »

Christian L skrev:Ok ska göra det.

Men även dom gånger den inte är blöt så är den ju nästan alltid mer eller mindre skadad då den inte är förpackad på något vis, så dom är ju inte så roliga att spara då man läst dom, men spoilernytt(bilsport) blir kvar hela och fina(inplastade)

Mvh
det e för ingen på posten vill läsa dem :hihi: :hihi: :wink:
Team Björkeryd
Bad Ass Volvo Kick Ass :twisted:

Powerd by Joakim Andersson
boggpatrik.se
Ganska mycket laddtryck
Inlägg: 81
Blev medlem: mån feb 04, 2008 2:49 pm
Ort: Mora
Kontakt:

Inlägg av boggpatrik.se »

Christian L skrev:Ok ska göra det.

Men även dom gånger den inte är blöt så är den ju nästan alltid mer eller mindre skadad då den inte är förpackad på något vis, så dom är ju inte så roliga att spara då man läst dom, men spoilernytt(bilsport) blir kvar hela och fina(inplastade)

Mvh
Skicka efter en ny varje gång du är missnöjd. Det är det enda sättet för oss att få reda på hur stort problemet är.

//Patrik
Användarvisningsbild
Gunnar
För mycket laddtryck
Inlägg: 498
Blev medlem: tor nov 25, 2004 8:43 pm
Ort: Lule
Kontakt:

Inlägg av Gunnar »

Ni förstår alltså inte att det är ett problem??? :shock:

min var också fuktskadad idag. :thumbdown: Tidningen har haft lite olika skador förut också men inte okar jag maila varje gång jag får en skadas tidningn..
Det är ett problem som ni får ta och lösa nu
boggpatrik.se
Ganska mycket laddtryck
Inlägg: 81
Blev medlem: mån feb 04, 2008 2:49 pm
Ort: Mora
Kontakt:

Inlägg av boggpatrik.se »

Gunnar skrev:Ni förstår alltså inte att det är ett problem??? :shock:

min var också fuktskadad idag. :thumbdown: Tidningen har haft lite olika skador förut också men inte okar jag maila varje gång jag får en skadas tidningn..
Det är ett problem som ni får ta och lösa nu
Visst är det ett problem. Men frågan är hur stort? Jag gör vad jag kan för att påverka. Men som sagt, jag kan inte påverka beslutet som ligger just nu. Men om problemet blir stort, alltså dyrt. Så blir det ju mer ekonomiskt att plasta in tidningen. Än så länge är inte problemet tillräckligt dyrt helt enkelt.
Och om de som är missnöjda inte hör av sig, så förblir ju problemet fortfarande litet.

Mvh// Patrik
Användarvisningsbild
Gunnar
För mycket laddtryck
Inlägg: 498
Blev medlem: tor nov 25, 2004 8:43 pm
Ort: Lule
Kontakt:

Inlägg av Gunnar »

de var nån här som sa att han kunde betala mer för att få den inplastad, jag kan också göra de, ta 50spänn jämt då för tidningen och plasta in den.
Jag betalar 1krona mer om in plastar in den...
Användarvisningsbild
pimpis78
Lite mer laddtryck
Inlägg: 26
Blev medlem: mån nov 03, 2008 7:15 pm
Ort: Hallstahammar

Inlägg av pimpis78 »

Man vill ju inte vara en gnällspik heller.. Som jag ser det måste man ju ta reda på källan till problemet och inte bara lösa det tillfälligt genom att skicka nytt till dem som skriker högst.

Jag jobbar själv med reklamationer på ett stort bolag.. Så jag vet hur det fungerar.

ps. fick förövrigt själv en fuktskadad tidning idag. Är inte intresserad av nån ny, utan bara att det är nå för er att tänka på. Vill man ha kunder kvar så måste man lyssna på dem. Ds

Jimmy
Skriv svar