Trädgårdstraktor/Åkgräsklippare

Tunga dieselfordon går också att överladda!
Användarvisningsbild
Driddler
Snake booster
Inlägg: 1503
Blev medlem: ons dec 06, 2006 9:18 pm

Trädgårdstraktor/Åkgräsklippare

Inlägg av Driddler »

Jag har ganska stor tomt och ganska duktig backe upp. Jag har funderat på att köpa trädgårdstraktor med något släp. Skulle underlätta när man jobbar på tomten och ska transportera tyngre grejer.

Någon som har erfarenhet och tips? Får väl inte vara allt för liten motor antar jag? Eller är även de mindre starka nog?

Men eftersom det är så mycket norrlänningar här blir det väl inte så mycket svar på ett sånt här "Fjollåka" :hihi:
No real power, Just turboshit!
Man är väl aldrig så ensam i garaget som när man skruvar. Men fan vad kompisar man har vid uppstart???
readytorace
Forumsberoende
Inlägg: 919
Blev medlem: tis nov 01, 2005 10:44 am
Ort: Hoting

Inlägg av readytorace »

hej kan tipsa om en gammal gilson dom finns med mellan 16-20hk ganska billigt rår på det mesta brutalstark gammal sak.mvh morgan
norrländsk och het - jo tack jag vet. Snygg och läcker, tack det räcker. Norrländsk och smart, så uppenbart! Alla vill se oss falla, men vi norrlänningar slår sönder dom alla. Tre ord räcker, jag föddes läcker! Norrlänningar är heta, det ska alla veta! Alla norrlänningar kopiera om du vill visa att du är en ......äkta norrlänning!
readytorace
Forumsberoende
Inlägg: 919
Blev medlem: tis nov 01, 2005 10:44 am
Ort: Hoting

Inlägg av readytorace »

http://www.blocket.se/vi/18094560.htm?ca=8_s
länkar till en klenod pappa har en den drar då hem en bil lätt.råstark gammal pärla
norrländsk och het - jo tack jag vet. Snygg och läcker, tack det räcker. Norrländsk och smart, så uppenbart! Alla vill se oss falla, men vi norrlänningar slår sönder dom alla. Tre ord räcker, jag föddes läcker! Norrlänningar är heta, det ska alla veta! Alla norrlänningar kopiera om du vill visa att du är en ......äkta norrlänning!
knwm
Lite mer laddtryck
Inlägg: 21
Blev medlem: lör okt 11, 2008 6:57 pm
Ort: Ängelholm

Inlägg av knwm »

mf 35 kanske
Användarvisningsbild
dgyldmark
Forumsberoende
Inlägg: 765
Blev medlem: mån jan 10, 2005 12:22 am
Ort: Bräkne-Hoby Tele:0723508328 Namn:Dan Gyldmark

Inlägg av dgyldmark »

norrlänningar och trädgårdstraktorer... Fylle kör och drar husvagnar ha ha
Skriv svar