Lynx 1260 trippel "the story"
-
- Lite mer laddtryck
- Inlägg: 15
- Blev medlem: ons feb 24, 2010 9:25 am
- Ort: Strömsund
OMG!
ja de här e ju mer Erotik än va filmen fäbojäntan kan erbjuda...å den har ju allt!
Allvarligt: Sjukt snygg Billet-orgie!!
å som sagt....Trippel e ju oömt tufft!
Allvarligt: Sjukt snygg Billet-orgie!!
å som sagt....Trippel e ju oömt tufft!
Den som inget laddtryck har
Han får åka utan Bar
Han får åka utan Bar
Jonas, det har snart gått en vecka sen sista inlägget - abstinensen är svår.
Mattias Säfsten (fd Sandgren)
Säljer, installerar, mappar och justerar motor-styrsystem och tillbehör.
Återförsäljare för MaxxECU, Link, ECU Master, VEMS, m.fl.
Nav-dyno och motor-bänk i Sävar vid E4.
Säljer, flödestestar och tvättar bränsle-spridare.
Skicka mail, PM eller ring vid intresse. Innehar F-skatt. Jobbar mest i norr.
Säljer, installerar, mappar och justerar motor-styrsystem och tillbehör.
Återförsäljare för MaxxECU, Link, ECU Master, VEMS, m.fl.
Nav-dyno och motor-bänk i Sävar vid E4.
Säljer, flödestestar och tvättar bränsle-spridare.
Skicka mail, PM eller ring vid intresse. Innehar F-skatt. Jobbar mest i norr.
- Leif Backlund
- Sävar Turbo Racing
- Inlägg: 241
- Blev medlem: tor mar 18, 2004 9:26 pm
- Ort: Lycksele
-
- För mycket laddtryck
- Inlägg: 205
- Blev medlem: sön mar 22, 2009 9:56 pm
- Ort: Strömsund / Jämtland
- mårten nordström
- För mycket laddtryck
- Inlägg: 390
- Blev medlem: ons jan 04, 2006 4:18 am
- Ort: kumla
Har varit fullt upp i garaget. Det kom dessutom några flingor snö idag, snart kanske man får dra i snöret och njuta av sången. Men nu kommer några fler bilder.
Slaktade en orginal motorplatta för att få lös några använbara bussningar.
Fräste fram nya motorfästen och pressade i bussningarna.
Gjorde även ett extra motorfäste då motorn är extra lång.
Så här ser hela motorplattan ut med alla fästen, bussningar och axlar.
Så här sitter det i chassiet, nu ser man även att dom extra hålen i förstärkningen är till för det extra motorfästet.
Slaktade en orginal motorplatta för att få lös några använbara bussningar.
Fräste fram nya motorfästen och pressade i bussningarna.
Gjorde även ett extra motorfäste då motorn är extra lång.
Så här ser hela motorplattan ut med alla fästen, bussningar och axlar.
Så här sitter det i chassiet, nu ser man även att dom extra hålen i förstärkningen är till för det extra motorfästet.
När jag skulle ställa ner motorn på motorplattan så insåg jag att vattenpumpen flyttat sig 129 mm i sidled och låg och vilade mot motorfästet i chassiet.
Blev att ta fram rondellen och kapa ur lite, tur att det var järn så man enkelt kunde skita dit en liten plåt bit
Lackat och klart, mer behövdes inte för att få lagom frigång.
Blev att ta fram rondellen och kapa ur lite, tur att det var järn så man enkelt kunde skita dit en liten plåt bit
Lackat och klart, mer behövdes inte för att få lagom frigång.
-
- För lite laddtryck
- Inlägg: 1
- Blev medlem: mån okt 25, 2010 12:30 pm
- Ort: Umeå