Hej Jörgen heter jag endel kanske redan vet vem jag är,
Jag kör en Granada med cosworthmotor ,som jag har trimmat och stylat en del,till 06 ska jag satsa ganska hårt på utställningar, jag bifogar några bilder på min bil från i höstas.
Mitt första inlägg
- granadadr
- Lite mer laddtryck
- Inlägg: 17
- Blev medlem: tis jan 11, 2005 10:04 pm
- Ort: Skellefteå Jörgen
- Kontakt:
Mitt första inlägg
Senast redigerad av granadadr den mån dec 19, 2005 9:01 am, redigerad totalt 1 gånger.
Kan vi få ett motor-recept?
Mattias Säfsten (fd Sandgren)
Säljer, installerar, mappar och justerar motor-styrsystem och tillbehör.
Återförsäljare för MaxxECU, Link, ECU Master, VEMS, m.fl.
Nav-dyno och motor-bänk i Sävar vid E4.
Säljer, flödestestar och tvättar bränsle-spridare.
Skicka mail, PM eller ring vid intresse. Innehar F-skatt. Jobbar mest i norr.
Säljer, installerar, mappar och justerar motor-styrsystem och tillbehör.
Återförsäljare för MaxxECU, Link, ECU Master, VEMS, m.fl.
Nav-dyno och motor-bänk i Sävar vid E4.
Säljer, flödestestar och tvättar bränsle-spridare.
Skicka mail, PM eller ring vid intresse. Innehar F-skatt. Jobbar mest i norr.
- granadadr
- Lite mer laddtryck
- Inlägg: 17
- Blev medlem: tis jan 11, 2005 10:04 pm
- Ort: Skellefteå Jörgen
- Kontakt:
Tackar och bockar ni har ju inte så slöa maskiner själva, ja den var med i Vf 2003
Det ska putsas på och under huven tro mig, det där duger INTE
Motorspec
Block
Cosworth 200block med verdistakar som är 8mm längre,
cpkolvar med 7mm ventilurtag, högtrycks oljepump, Arp bultar på stakar Ramöverfall och Svänghjul, Wrc packningar, Wrc topppackning 5lagers i Stål,
Topp
portad 27mm orginal 23, större ventiler 280 graders kammar
pulsslittgrenrör egentillverkat (säkert inte det bästa),Rs500 plenium m 3"spjällhus
3st4x4 Cosworth ic svetsade till en STOR,
szwitzer s300 turbo med rosenkrans Wg 50mm,
msd990 spridare, SQR chip 580hk För närvarande, jag funderar starkt på ett VEMS,
Det ska putsas på och under huven tro mig, det där duger INTE
Motorspec
Block
Cosworth 200block med verdistakar som är 8mm längre,
cpkolvar med 7mm ventilurtag, högtrycks oljepump, Arp bultar på stakar Ramöverfall och Svänghjul, Wrc packningar, Wrc topppackning 5lagers i Stål,
Topp
portad 27mm orginal 23, större ventiler 280 graders kammar
pulsslittgrenrör egentillverkat (säkert inte det bästa),Rs500 plenium m 3"spjällhus
3st4x4 Cosworth ic svetsade till en STOR,
szwitzer s300 turbo med rosenkrans Wg 50mm,
msd990 spridare, SQR chip 580hk För närvarande, jag funderar starkt på ett VEMS,