Honda MT/MB bästa trimcylindern?

Allt om veteranmopeder,motorcyklar & pocketbikes
Användarvisningsbild
Knut Åge Busengdal
För mycket laddtryck
Inlägg: 149
Blev medlem: fre jan 13, 2006 10:55 am
Ort: Hovdebygda, Norge

Re: Honda MT/MB bästa trimcylindern?

Inlägg av Knut Åge Busengdal »

Det var surt om denne tråden skulle slutte slik :( har følgt den jamnt siden den startet og synst det er altid spennende å følge me på dine prosjekter, sjølv om eg ikke har komentert her før..men det har me at eg ikke vil forstyrre tråden din i unøden..får prøve å finne deg på facebook då så enn kan følge vidare dine unike prosjekter :)

ps. synst det er domt at du skal få så mye "pepper" for dine meininger og synspunkter på dette forumet, har sett det i mange tråder som du komenterer i.. stå på ditt, bra noken tårer å være seg sjølv og ikke altid følge strømmen :)
mvh. Knut Åge
Volvo 164 1971mod. B30A 145hk.
Volvo 164E 1974mod. B30E 175hk.
Volvo 164 1969mod. B30T 644hk.
Volvo 164E 1973mod. B6304F 204hk.
Användarvisningsbild
JockeH
För mycket laddtryck
Inlägg: 202
Blev medlem: lör jul 31, 2010 9:51 am
Ort: umeå

Re: Honda MT/MB bästa trimcylindern?

Inlägg av JockeH »

Lars J skrev:Vilket jävla dagis!

Näe Lars där har du fel..... :x

På dagis förstår du, där tar de vuxna ansvar för att leken inte urartar.

Och om någon ändå blir ledsen löser de konflikten tillsammans och ingen får sitta och sura i ett hörn.

Om vi hade samma regler som på dagis skulle forumet se bättre ut.

Alla ni som är under 5 år är ursäktade och kan fortsätta att både kasta och äta direkt ur sandlådan tills någon lärt er varför det inte är så bra.

JockeH

ps. hoppas att du inte tar illa upp när jag tycker att du har fel....... ring mig om du är upprörd.
Christer Söderman
För mycket laddtryck
Inlägg: 288
Blev medlem: mån okt 25, 2010 2:38 pm
Ort: Söderhamn

Re: Honda MT/MB bästa trimcylindern?

Inlägg av Christer Söderman »

Jag håller med om att det är dagis takter och att det kan vara svårt att se problemet i detta. Alla människor som läser en text tolkar den olika beroende på hur & vem den skrivs av. Alla människor har nån el några som man har mindre tolerans för än resten av befolkningen. Kadetten har mig och ja har han. Har någon annan skrivit det vi skrev så kanske det inte har hänt nåt men mellan oss blev det så. Jag tar inte skit av han och inte han heller. Helt säkert så har situationen aldrig varit så här om vi har träffat varandra...? Jag hoppas han kommer till Åmsele på nån av dom senare tävl (den första krockar med Norberg) så får vi se om ja får rätt i att relationen (om man nu kan kalla den så...?) blir bättre.

Om det är nån som vill tala om för mig va fel ja har i detta så finns ja på PM el 0706067739 nästan dygnet runt.
SödermanRacing
2StrokeEngineDesign
FetZally
50cc 1.9/9.35 110km/h
90cc 1.9/8.49 137.35km/h

Zally R8
1.76/8.18 127.65km/h
vodka
För mycket laddtryck
Inlägg: 231
Blev medlem: tor sep 09, 2010 5:57 pm
Ort: Skellefteå
Kontakt:

Re: Honda MT/MB bästa trimcylindern?

Inlägg av vodka »

Jag tror att det var svaret på min fråga om varför hondas sex växlade lådor rasar och ditt svar var att du inte skriver det öppet pga en viss person.
Sen har jag den uppfattningen att han har lätt att bli snarstucken
http://www.trottlarna.se" onclick="window.open(this.href);return false;
mb5 80cc byggd för banracing/dragracing bilder, info finns på hemsidan
Har flera moppar
Christer Söderman
För mycket laddtryck
Inlägg: 288
Blev medlem: mån okt 25, 2010 2:38 pm
Ort: Söderhamn

Re: Honda MT/MB bästa trimcylindern?

Inlägg av Christer Söderman »

Ja har redan fått flera frågor på PM om felet och lösningen på lådan så vill du veta så äre bara å skriva...
SödermanRacing
2StrokeEngineDesign
FetZally
50cc 1.9/9.35 110km/h
90cc 1.9/8.49 137.35km/h

Zally R8
1.76/8.18 127.65km/h
vodka
För mycket laddtryck
Inlägg: 231
Blev medlem: tor sep 09, 2010 5:57 pm
Ort: Skellefteå
Kontakt:

Re: Honda MT/MB bästa trimcylindern?

Inlägg av vodka »

Jag tackar för det erbjudandet, har skickat pm.
http://www.trottlarna.se" onclick="window.open(this.href);return false;
mb5 80cc byggd för banracing/dragracing bilder, info finns på hemsidan
Har flera moppar
Volvo360
Ganska mycket laddtryck
Inlägg: 55
Blev medlem: sön jan 15, 2012 7:44 pm

Re: Honda MT/MB bästa trimcylindern?

Inlägg av Volvo360 »

Men nu hör till saken att, varje forum denna Christer Söderman är på så blir det nått problem. Så det måste ju vara nått med den mannen, genom att det kan ju fan inte vara alla andras fel? I mina ögon slutades det att uppdateras på den mest roliga tråd på moppe sidan, genom att herr Söderman inte kan använda PM till att komma med sånt skit han oftast kommer med, samt använd common sense, det är ju för fan roligt med alla dessa trimgurus, ja förutom denna tomten Söderman då. Som hela tiden ska vara "över" alla andra, men det är min åsikt. Mvh Volvo 360
Christer Söderman
För mycket laddtryck
Inlägg: 288
Blev medlem: mån okt 25, 2010 2:38 pm
Ort: Söderhamn

Re: Honda MT/MB bästa trimcylindern?

Inlägg av Christer Söderman »

Du har säkert helt rätt i det du säger men för att veta vem jag pratar med kan du börja med och tala om vem du är.
SödermanRacing
2StrokeEngineDesign
FetZally
50cc 1.9/9.35 110km/h
90cc 1.9/8.49 137.35km/h

Zally R8
1.76/8.18 127.65km/h
Volvo360
Ganska mycket laddtryck
Inlägg: 55
Blev medlem: sön jan 15, 2012 7:44 pm

Re: Honda MT/MB bästa trimcylindern?

Inlägg av Volvo360 »

Vad har det med saken att göra? Ta 2-takt.se tex, där blev du ju till och med avstängd, så det kan ju bara inte vara alla andra som är felet eller? Men tackar dig för att du förstör ett av dom roligaste forumena som har med 2/4 takt att göra, precis som du gjorde med 2-takt.
Christer Söderman
För mycket laddtryck
Inlägg: 288
Blev medlem: mån okt 25, 2010 2:38 pm
Ort: Söderhamn

Re: Honda MT/MB bästa trimcylindern?

Inlägg av Christer Söderman »

Helt rätt, jag blev avstängd där när jag sa vad ja ty till admin om hans dåliga attityd mot en medlem på forumet. I samma veva var det en till som hade extremt dåligt språk mot samma medlem så jag försvarade han mot dom här påhoppen och tacket blev att ja kastades ut. Att jag fick komma in igen efter påtryckn av andra medlemmar det nämner du inte.... lite konstigt el? Varför jag ens svarar dig och lägger energi på dig vet ja inte för du bidrar till dagistakterna när du inte ens vågar nämna vem du är, som jag vågar.. ja lägger ut tel nr också så det är bara och ringa..

SödermanRacing 0706067739
SödermanRacing
2StrokeEngineDesign
FetZally
50cc 1.9/9.35 110km/h
90cc 1.9/8.49 137.35km/h

Zally R8
1.76/8.18 127.65km/h
Volvo360
Ganska mycket laddtryck
Inlägg: 55
Blev medlem: sön jan 15, 2012 7:44 pm

Re: Honda MT/MB bästa trimcylindern?

Inlägg av Volvo360 »

Ja du det var konstigt att du fick komma tillbaka på 2-takt, men en fråga, vem är det som utsett dig till allas lilla skyddstomte? Kan inte folk stå upp å ta saker å ting själva utan att du ska in å röra om i skiten? Men så har du ju varit på alla forums du varit inne på, kört över folk, men du vet det finns folk som vet mer än du också om saker å ting, men inte fan behandlar dom folks som du gör. Men tackar Kadett för att han fortsätter sin tråd på Facebook, så man kan följa hans bygge där, utan att du kan komma in å förstöra, som du nu gjorde här!

Mvh: Volvo360
nicke.t
Forumsberoende
Inlägg: 1885
Blev medlem: ons okt 03, 2007 10:00 pm
Ort: piteå/umeå

Re: Honda MT/MB bästa trimcylindern?

Inlägg av nicke.t »

ja som inte har facebook hadde gärna sett en fortsättning här. :(
tel 0707149931
Volvo360
Ganska mycket laddtryck
Inlägg: 55
Blev medlem: sön jan 15, 2012 7:44 pm

Re: Honda MT/MB bästa trimcylindern?

Inlägg av Volvo360 »

Den blir fet som fan den där motorn han bygger Kadetten, synd bara att 1 person förstör för alla andra. Så som nu ChristerSöderman gjort. Men men det är bara att skaffa Facebook, så ser ni den ju! =)
nicke.t
Forumsberoende
Inlägg: 1885
Blev medlem: ons okt 03, 2007 10:00 pm
Ort: piteå/umeå

Re: Honda MT/MB bästa trimcylindern?

Inlägg av nicke.t »

ja är anti facebook så jag får väll kolla på nån annans konto,om inte kaddeten väljer att uppdatera här framöver.
tel 0707149931
moddlaren
För mycket laddtryck
Inlägg: 315
Blev medlem: lör okt 30, 2010 8:21 pm
Ort: Mellerud

Re: Honda MT/MB bästa trimcylindern?

Inlägg av moddlaren »

volvo 360 du uttrycker dej som en frifrälsare jag blev blåst på en mikuni fögge av, jag kan naturligtvis ha fel vem vet??

mvh
jkruus
Skriv svar