gasholtn: ja ett par vita fram blinkers hade jag varit intresserad av!

ursäktar på en gång för dåliga mobil bilder! hoppas ni är förlåtande
blir en update nu då äntligen, slänger med lite rost lagar bilder, för det är väl nästan det enda jag har sysselsatt mig med

var en hel del på förarsidan som fick lov att kapas ur
började med att malla upp med kartong.

sen fick jag hjälp av anton som åkte rondell hela kvällen, sparar en hel del tid på det

tackar han för det

så började jag knacka ner det i golvet, den här sidan blev lite halv tafflig, första golvet jag gör. tar gärna emot kritik så jag kan förbättra mig!

(klumpen i mitten för växellåds balken blev lite väl stor

får se om jag kapar ner den en bit sen

ganska klart där tror jag

andra sidan blev bättre!

fast där var det inte alls lika mycket

har ingen bild på den sidan när det är hel svetsat, men en helhets bild på golvet har jag!

klart och betalt!

ni ser att det är krackelerat med färgen där till höger, tänkte "hmm jag skvätter på lite silicone innan jag lägger på den svarta färgen, blir nog bra. tätt och jag slipper se den fula silicone strängen" ja man lär så länge man lever

men kan meddela att det är fixat nu, nu är hela golvet svart!

sen fick kardan en sväng av penseln också

motorn blev också urlyft. så nu sitter den i stativ

bror har tagit in sin bil nu också för lite väghållningsbygge, så nu har jag mycket tid för motorn då opeln står ute och fryser under ett täcke!

är lite rost i balkarna kvar, men har fixat nya lådor så byter ut hela skiten istället för att lappa och krångla, lika bra att göra det riktigt när man ändå håller på

har trixat lite grann med elen också bara, annars var det bra för den här gången!

mvh Andreas