de kommer sitta i en amazon, kommer ändå få "flytta" över de till ett F block för att slippa balandsaxlara och så. Sen måste jag ju få till de med signalen till styrsystemet som går från bakaxelen eller va den går i från?..
Jag vill slippa så mycket jag kan med elen och den biten så där av jag är intresserad av använda mig av mekaniskasprutet. Och jag ha nästintill allt för att göra de jag skrivit/frågat om, så de är oxå en stor anledning. Annars va de ett bra tips du kom med.
16v topp/insug på & med B21/23E motor & mekanisksprut
-
- Lite mer laddtryck
- Inlägg: 22
- Blev medlem: tis jan 08, 2013 9:37 pm
- Ort: småland
-
- För mycket laddtryck
- Inlägg: 132
- Blev medlem: ons aug 04, 2010 10:30 pm
- Ort: örsjö
Re: 16v topp/insug på & med B21/23E motor & mekanisksprut
det kommer fungera ypperligt och som sagt är bara maskin frisk och så är 170-180hk nog inget du behöver trimma dig till utan lär hamna där med extraktorrör och bra inställt meksprut.
i övrigt så om du får platsbrist på amazonen där rattstången går så kan man ta en tjock slang typ dammsugarslang fast grövre och flytta mängdmätaren till valfri plats och sen ta "festo" slangar å byta slangarna till orginalspridarna så funkar det med.
du får väl lägga upp lite bilder på det när du börjar riva i det helt okej projekt å följa .
i övrigt så om du får platsbrist på amazonen där rattstången går så kan man ta en tjock slang typ dammsugarslang fast grövre och flytta mängdmätaren till valfri plats och sen ta "festo" slangar å byta slangarna till orginalspridarna så funkar det med.
du får väl lägga upp lite bilder på det när du börjar riva i det helt okej projekt å följa .
242 -84 stundande renoveringsobjekt. såld till txr performance ab.
944 -91 blivande voc. såld rullar som folkracebil nu.
945 Ltt -97.
944 -91 blivande voc. såld rullar som folkracebil nu.
945 Ltt -97.