Problem med inloggning?

Ge förslag på saker som kan förbättra forumet
tofjortiturbo
Lite mer laddtryck
Inlägg: 34
Blev medlem: tis jun 07, 2011 3:33 pm
Ort: umeå

Problem med inloggning?

Inlägg av tofjortiturbo »

Hejsan, är det bara för mej det inte går att logga in på forumet med IE eller Firefox?

just nu är ja tvungen o använda chrome fast det inte fungerar helt 100%(kommer upp hela tiden "denna sida är inte säker") på min dator därför har ja gått tillbaka till firefox

så jag har nyaste versionen av både IE och FF men kan inte logga in på forumet.

händer ingenting då ja trycker logga in eller jag kommer bara tillbaka till sidan där man fyller i användarnamnet och lösenord..
Markus
Maxwell
För lite laddtryck
Inlägg: 2
Blev medlem: sön mar 15, 2009 1:35 am
Ort: Volvos huvudstad, Göteborg! Styrelseledamot i VROM Fortskaffningsmedel: S90 -97 3.0, 760 GLE -88
Kontakt:

Re: Problem med inloggning?

Inlägg av Maxwell »

Jag har samma problem. Jag kan inte logga in med Firefox. Installerade Chrome för att kunna skriva detta, men har ingen ambition att fortsätta med det... ;)
När jag loggar in kommer man till sidan där det står Du loggades in. Återgå till index men när jag blir vidarebefordrad, och även när jag klickar på länken, loggas jag ut.

EDIT: Om jag använder Vista så funkar det inte, men kör jag Firefox via min laptop med Ubuntu (Linux) så funkar inloggningen.
Användarvisningsbild
Steve
Steve, inte Stiiiv
Inlägg: 6036
Blev medlem: ons sep 24, 2003 7:58 pm
Ort: Lykksällä

Re: Problem med inloggning?

Inlägg av Steve »

Rensa cookies!
Evighetsprojekten
If it has tits or wheels it will give you problems
Maxwell
För lite laddtryck
Inlägg: 2
Blev medlem: sön mar 15, 2009 1:35 am
Ort: Volvos huvudstad, Göteborg! Styrelseledamot i VROM Fortskaffningsmedel: S90 -97 3.0, 760 GLE -88
Kontakt:

Re: Problem med inloggning?

Inlägg av Maxwell »

Tack, nu funkar det!
Skriv svar