problem med ståldrev b230

Diskussioner för erfaret folk
Andreas Deuling
Lite mer laddtryck
Inlägg: 31
Blev medlem: sön feb 26, 2017 9:31 am
Ort: ljungby

problem med ståldrev b230

Inlägg av Andreas Deuling »

Ska man skicka tillbaka detta ?

Stiftet har dem borrat snett antagligen har materialet gett med sig och gjort en utbuktning mitt i drevet där remmen går
Slipa man bort den så blir det säkert ett hål
Tjernell
Forumsberoende
Inlägg: 1078
Blev medlem: sön nov 23, 2003 10:15 pm
Ort: Hofors
Kontakt:

Re: problem med ståldrev b230

Inlägg av Tjernell »

Ser ingen bild, men spontant så är man inte nöjd med produkten man köper så har man väl rätt att skicka tillbaka.
Andreas Deuling
Lite mer laddtryck
Inlägg: 31
Blev medlem: sön feb 26, 2017 9:31 am
Ort: ljungby

Re: problem med ståldrev b230

Inlägg av Andreas Deuling »

Kommer bild.

Skicka tillbaka drevet vill jag men tiden finns ej redan väntat 2v på det från ACM . Sen så va han lite mystisk när jag kontaktade honom

Ska försöka få ner utbuktningen
mauser240
Forumsberoende
Inlägg: 1476
Blev medlem: sön okt 26, 2014 6:25 pm

Re: problem med ståldrev b230

Inlägg av mauser240 »

Andreas Deuling skrev:Sen så va han lite mystisk när jag kontaktade honom
Berätta mer!

Man hör så mycket om försäljare som t.o.m. blir hotfulla av sig när man påpekar att nåt kanske gått lite snett.

För att ingen ska behöva göra några egna tolkningar så rekommenderar jag att du berättar vad du menar med mystisk :)
//MartinL
Andreas Deuling
Lite mer laddtryck
Inlägg: 31
Blev medlem: sön feb 26, 2017 9:31 am
Ort: ljungby

Re: problem med ståldrev b230

Inlägg av Andreas Deuling »

Kommer bilder på problemet men har fixat det själv o kommer aldrig mer köpa av ACM tyvärr

Stiftet som satt i drevet påstod han att jag hade tagit bort. "Tog ett kort framifrån då ser det ut som stiftet inte sitter i " eftersom dem har borrat fel i drevet.

Skickade 2 bilder samtidigt där stiftet syns väl



Men det va inte de som var de riktiga problemet, utan utbuktning i drevet säkert glömt fräsa lite. Eftersom jag inte palla vänta 2v till. på att få ett drev så fixade jag till det själv o hoppades på att dem inte borrade fördjupat o nära så de blir hål. Tog risken o fixade vilket gick bra som tur är

Mvh
Skriv svar