Det första jag skulle göra är att använda pitotrör/dopning eller vad du vill kalla det. Alltså trycksätta flottörhusen med laddtryck.
Jag har aldrig skruvat med Weber förgasare, men anslutningen vid pos. 103 på denna bilden:
http://www.misab.se/bilder/45addheskiss.jpg ser väl ut att kunna fungera att mata med laddtryck? Annars får du väl borra och gänga i en anslutning bara.
Jag har en Holley 650 som jag trycker igenom, sitter på en SB 305 Cui och matas med en HX 55:a. Laddar ca. 0,75. testade en del utan pitotrör, men efter jag satte på dom så kör jag med i princip std bestyckning i förgasaren. På min förgasare så har jag fått borra upp kanalerna till tillskottsventilen, den öppnar under fullgas (en sanning med modifikation..), för att få till det sista bränslet som behövs på varv. Vet inte hur det ser ut på Webern, men första steget är nog trycksättning av flottörhusen.

Så har jag gjort, bromsrör med lämplig diameter som jag har satt på flottörhusens avluftning och riktat framåt i luftströmmen.
/David
viewtopic.php?f=21&t=86085