Varför svarar du så när du sedan aldrig(vad jag sett) återkommer?
Jag har sett det ett flertal ggr, även då folk vill ha hjälp.
Då kommenterar du att du vill ha info, sen går du under jorden.
Varför svarar du så när du sedan aldrig(vad jag sett) återkommer?
Lustigt hur man då alltid har tid att ställa motfrågor
Jens Gustavsson skrev: ↑lör apr 09, 2022 7:26 pm sorry inte för att reta folk bara ren brist på tid helt enkelt. vad va det ni ville se/höra mer om? ska försöka fixa det till veckan men lovar inget nuförtiden ....
på sid 3 ser man lyft kurvvorna på de 3 kamaxlarna vid ventilspel iallafall men jag kan ta en ny bild så ser ni att kamaxeln inte går mer över kanten än en orginal kam. nått annat? jag har inte nå hemligheter snart är det nog lix förbjudet att starta en förbräningsmotor lix
En bruksbilsmotor ska ju vara någorlunda besiktningsbar så jag röstar för 16T eller 19T.Jens Gustavsson skrev: ↑tis feb 06, 2024 6:14 pm nu frågan vilken turbo ska vi börja med? 16T 19T eller kanske en lite större 69mm HX 55 med kapasitet på 850hk den sitter redan i dynon på grenröret så för skoj skull ser vi hur en riktigt stor turbo jobbar på en bruksbils motor