Varning för lågbudget!

Inköpt denna sommar pga. hög tillåten effekt/vrid (150 hk/220 Nm) i förhållande till tjänstevikt (1020 kg)

Opel Ascona A -75
Original motorn


-82 brukade ha den växellåda som hade lös sprängkåpa.. men det viktiga är väl växellådan, och inte sprängkåpan?Fanzy skrev:Du den där sprängkåpan ska du hålla hårt om![]()
om det nu är en som kommer från en bmw låda med lös sprängkåpa. ser så ut iaf
Dooohhh! hehe så klartmattias skrev:-82 brukade ha den växellåda som hade lös sprängkåpa.. men det viktiga är väl växellådan, och inte sprängkåpan?Fanzy skrev:Du den där sprängkåpan ska du hålla hårt om![]()
om det nu är en som kommer från en bmw låda med lös sprängkåpa. ser så ut iaf
För poängen är väl att montera växellådan på en Volvo-motor och där inte en sprängkåpa för en BMW M30/M10/S14/S38/M88 speciellt användbar.