jag har rivit klart nu och man får hak släpp nåstan hela tiden när man skruvar isär en sån här motor
först så ser toppen ricktigt fin ut med det hemiskfäriska förbräningsrument och höga fina canaler, ventilstorleken ser rätt stor ut också.
ett minus i toppen är att kam nockarna inte kan bli så mycket högre då man inte skulle få in den i toppen utan överfall.
blocket har ingjutna stålfoder i aluminiumen med ca 6-7mm total tjocklek
sen plockar man isär oljetråget och möts av grymma olje plåtar överalt sen en fet stöd gördel mellan alla ram överfall sen en jävulskt smäcker och fin vev som har lättnings hål i vevtapparna som en prostock raggar vev
smidda stakar som med tanke på att motorn bara är på 1200cc ser kraftiga ut, fina kolvar med inverted doom också som ser ut att tåla en hel del turbotryck också
sen vikten på motorn när man plockat bort all runtomkring utrustning som jag inte ska använda

va fan de går ju 4-5st nissan mot en B20
nä fy fan alla som skruvar raggar V8 borde skruva isär en jappsar motor, sen skulle de alldrig vilja röra en äcklig cheva igen
fixar bilder i morron kanse, måste sluta leka nu i japan motorn
