Sida 4 av 16
OMG!
Postat: tis okt 12, 2010 5:04 pm
av Dieselfreak
ja de här e ju mer Erotik än va filmen fäbojäntan kan erbjuda...å den har ju allt!
Allvarligt: Sjukt snygg Billet-orgie!!
å som sagt....Trippel e ju oömt tufft!
Postat: tis okt 12, 2010 6:15 pm
av mattias
Jonas, det har snart gått en vecka sen sista inlägget - abstinensen är svår.
Postat: tis okt 12, 2010 7:37 pm
av Leif Backlund
Ja nu måste vi se mer!!
Postat: tis okt 12, 2010 8:34 pm
av Tom_21
Sjuukt bygge
Postat: tis okt 12, 2010 8:50 pm
av Fredrik Eriksson
Skulle vilja se mer bilder på veven
Postat: ons okt 20, 2010 1:13 pm
av stecka
Jaha å vad hände sen
Postat: ons okt 20, 2010 5:19 pm
av mårten nordström
jaa meer
Postat: ons okt 20, 2010 9:30 pm
av Jonas N
Har varit fullt upp i garaget. Det kom dessutom några flingor snö idag, snart kanske man får dra i snöret och njuta av sången. Men nu kommer några fler bilder.
Slaktade en orginal motorplatta för att få lös några använbara bussningar.
Fräste fram nya motorfästen och pressade i bussningarna.
Gjorde även ett extra motorfäste då motorn är extra lång.
Så här ser hela motorplattan ut med alla fästen, bussningar och axlar.
Så här sitter det i chassiet, nu ser man även att dom extra hålen i förstärkningen är till för det extra motorfästet.
Postat: tor okt 21, 2010 1:26 pm
av Henka_
Varför vara som alla andra =) riktigt bra arbete du gör. kul med så seriösa lösningar och ordentliga förstärkningar etc
Postat: tor okt 21, 2010 4:24 pm
av Zkunk
Helt sinnessjukt grymt
bra maskiner o materialltillgång
Postat: tor okt 21, 2010 6:28 pm
av Ferken
Grymmt bygge, vilka maskiner bearbetar du sakerna i ?
Postat: tor okt 21, 2010 9:49 pm
av Jonas N
Det är fräst i en 4 -axlig horisontal fleropp, kanske lite overkill men ska man ändå cnc fräsa så kan man ju rita mycke radier och lättningar utan att det tar någon större tid. Det är ju från tanke till ritbord som tar längs tid. Men visst är det några timmar bearbetning också
Postat: fre okt 22, 2010 12:07 pm
av Henka_
nu vill vi se mer!
Postat: sön okt 24, 2010 11:15 pm
av Jonas N
När jag skulle ställa ner motorn på motorplattan så insåg jag att vattenpumpen flyttat sig 129 mm i sidled och låg och vilade mot motorfästet i chassiet.
Blev att ta fram rondellen och kapa ur lite, tur att det var järn så man enkelt kunde skita dit en liten plåt bit
Lackat och klart, mer behövdes inte för att få lagom frigång.
Postat: mån okt 25, 2010 12:42 pm
av omega4sure
Men Men Men.... Vet faktiskt inte vars jag ska börja... Jag får be att återkomma när hakan har kommit upp till munnen igen... Känner mig i huvudet som en sån här..
Fantastiskt bygge, all respekt åt byggherren... Kommer att följa detta väldigt noggrant... Keep it up!