Ja vad ska man säga, 22år går högskola, fattig annars hade det suttit turbo och värre saker på den. Kommer från Lycksele
http://lse.dhs.org/~sinaon02/ <----min hemsida
Tjaa mitt lilla bygge
Jag minns att jag lade till din sida under "Länkar" här i vinter, har det hänt nåt med turbo-tankarna? Såg att du smidit på ett turbo-grenrör..
Mattias Säfsten (fd Sandgren)
Säljer, installerar, mappar och justerar motor-styrsystem och tillbehör.
Återförsäljare för MaxxECU, Link, ECU Master, VEMS, m.fl.
Nav-dyno och motor-bänk i Sävar vid E4.
Säljer, flödestestar och tvättar bränsle-spridare.
Skicka mail, PM eller ring vid intresse. Innehar F-skatt. Jobbar mest i norr.
Säljer, installerar, mappar och justerar motor-styrsystem och tillbehör.
Återförsäljare för MaxxECU, Link, ECU Master, VEMS, m.fl.
Nav-dyno och motor-bänk i Sävar vid E4.
Säljer, flödestestar och tvättar bränsle-spridare.
Skicka mail, PM eller ring vid intresse. Innehar F-skatt. Jobbar mest i norr.
Jo men som sagt är man fattig student. Kommer nog att få ordning på en ny motor nästa sommar. Kommer att köra med eventuellt ett T28 och kompsänkt standard motor med en 304 schrick kam axel. Såg en motor som en norrbagge hade, han hade orginal 1,8i M10 och turbo. Kompa 9.5 och laddade 1,2 bar. Den motorn var bromsad till 237 hk och 360 Nm, trevlig motor i en liten bil, observera att detta är en standard motor, så men 8,5 i kompa och 1,2 laddtrcyk och en 2 liters motor och värre kam kanske det skuttar upp lite i effekt.
Men allt är bara speculationer, bästa är om man hittar en komplett motor, då kanske man säljer sugmotorn och köper den....den som lever får se.
Men allt är bara speculationer, bästa är om man hittar en komplett motor, då kanske man säljer sugmotorn och köper den....den som lever får se.