Rogge skrev:vad är det för liten burk som sitter med slangar från insuget?
Jag vet inte... Den satt där orignal (D-Jet)
Tar och lägger in lite recept också:
Motor:
-B20 från 1970 standardborr.
*klart*
-8-bultad vev, M-stakar.
*klart*
-Nya Originalkolvar med 24mm kolvbult.
*klart*
-4,5 kilos svänghjul
*klart*
-F-kamaxel. Stålkamdrev.
*klart*
-F-topp, portad.
*hos Axel på portning, tjata på honom*
-Nytt E-insug ]
*köpt*
-Förstärkta motorkuddar.
*klart*
-Autorotor 3133/1,4 Skruvkompressor.
*köpt*
-Intercooler från KL-Racing.
*köpt*
-VEMS-sprut.
*köpt*
-Tätstegad M400-växellåda.
*klart*
-S**b 900 TP + 4P 215mm Sinter
*klart*
-13-raders oljekylare med adapter.
*klart*
Bil:
-Totalt rostlagad 142 från 1973.
*klart*
-Borttagna innerskärmar fram.
*klart*
-Guss-bur.
*klart*
-IPD Krängningshämmare (25mm fram, 19mm bak)
*köpt, monterat fram*
-Leisjöforsfjädrar.
*klart*
-DeCarbon-dämpare Fram, BOGE-dämpare bak.
*klart*
-Flippfront i glasfiber.
*köpt*
-M30 (4.10:1 utvxl.) Bakaxel med fräsha bärarmar och bussningar.
*klart*
-164-bromsar, sportbelägg
-Servostyrsnäcka
*klart*
-Dörrar o baklucka i Glasfiber kommer senare.
-Har även köpt Marmanders gamla M31 med satchellänk som ska på i framtiden.
Få se om jag kommer på nåt mer.