Bilplåt, lackering, plastning och allt som hör till.
weber-power
Forumsberoende
Inlägg: 797 Blev medlem: lör feb 04, 2006 8:47 pm
Ort: Kalmar // torsås
Inlägg
av weber-power » tis nov 25, 2008 6:58 pm
de vare jävvligaste jag sett på den ettförtin hahaha
är den så ruggigt vass så den behöver 2 kvadrat downforce på fågelpinnar?
haha gode gud..
team weber power
Mats_L
Forumsberoende
Inlägg: 610 Blev medlem: tis jul 29, 2008 11:02 am
Ort: Västerås
Kontakt:
Inlägg
av Mats_L » tis nov 25, 2008 7:13 pm
Ska du ha vinge på volvon så är det grupp-A som gäller eller 850R-vinge
Annars kan du ju försänka mittdelen av skuffen och göra vinge,så som de hade på vissa mercor på 90-talet, förstår du hur jag menar?
Min kluvna personlighet är något som inte jag har att göra med.
Mats_L
Forumsberoende
Inlägg: 610 Blev medlem: tis jul 29, 2008 11:02 am
Ort: Västerås
Kontakt:
Inlägg
av Mats_L » tis nov 25, 2008 7:27 pm
Så här menar jag, kanske lite svårt att se
Min kluvna personlighet är något som inte jag har att göra med.
Landa_in_Racing
Forumsberoende
Inlägg: 811 Blev medlem: tis dec 04, 2007 8:24 pm
Ort: Södra Dalsland
Inlägg
av Landa_in_Racing » tis nov 25, 2008 9:07 pm
HAHA hade någon monterat på en sådan vinge på min 140 hade jag defenitift fått reda på vem det va och... a vem vet.
Ska det va vinge på 240 så e det endast grupp a som gäller!!
MVH Andreas
SelbergH
För lite laddtryck
Inlägg: 5 Blev medlem: sön dec 14, 2008 10:14 pm
Ort: Örebro
Inlägg
av SelbergH » sön dec 21, 2008 1:12 pm
Haha det var det värsta jag sett med alu-vinge på en 140, sen kan du räkna med att det inte blir snyggare på en 240. Skaffa en 850r eller takvinge!
Ponte
För mycket laddtryck
Inlägg: 352 Blev medlem: sön nov 13, 2005 5:14 pm
Ort: Lycksele
Kontakt:
Inlägg
av Ponte » tis dec 23, 2008 6:50 pm
Vilka vingar är snygga på en 240? Inga.
The
Forumsberoende
Inlägg: 5090 Blev medlem: tis jun 01, 2004 11:05 pm
Ort: Boden
Kontakt:
Inlägg
av The » tis dec 23, 2008 7:50 pm
Ponte skrev: Vilka vingar är snygga på en 240? Inga.
Gäller väl iofs själva bilen med, oavsett om den har vinge eller ej
Torbjörn.A
Har man slagit yxan i båten får man ro som fan
Jernström
För mycket laddtryck
Inlägg: 357 Blev medlem: ons jan 10, 2007 5:11 pm
Ort: nyköping
Inlägg
av Jernström » sön jan 11, 2009 9:25 pm
sådär ser min ut.. ganska diskret vinge tycker jag.. mer extremt än så ska de nog inte vara...
Agr3n
Lite mer laddtryck
Inlägg: 17 Blev medlem: ons jan 14, 2009 3:29 pm
Ort: Karlskoga, Örebro
Inlägg
av Agr3n » tor jan 15, 2009 3:32 pm
Håller med de flesta om att de ska va en diskret vinge =) Den som var på den vita (senaste bilden) så såg de kanon ut
Själv tkr ja både inom 140 & 240 att de ska va grupp-a vingen
Brandt
Forumsberoende
Inlägg: 776 Blev medlem: mån jun 20, 2005 11:34 pm
Ort: Grästorp
Inlägg
av Brandt » tor jan 15, 2009 4:20 pm
Grp A vingen är den enda vingen som ser bra ut på 240 enligt mig, dock ska det vara innan -86.. Ser förjävligt ut med den välvda bagageluckan..
Anton N
För mycket laddtryck
Inlägg: 195 Blev medlem: tor sep 27, 2007 8:10 pm
Ort: umeå
Inlägg
av Anton N » tor apr 09, 2009 3:55 pm
Har en exakt likadan som
Pfäätrik
och själv så tycker jag den passa som handen i handsken, man får lite extra form på skuffen som annars slutar väldigt tvärt.
Och personligen tycker jag nästan att det ser ut som att vingen är gjord för 240in
coupe76
Forumsberoende
Inlägg: 745 Blev medlem: ons jul 25, 2007 5:03 pm
Ort: Mariestad
Inlägg
av coupe76 » mån apr 13, 2009 5:59 pm
den vingen som pfäätrik har är ett orginaltillbehör från volvo
Bygger Opel Kadett C Coupe.
Christ3r Lakkapää