Det började med att att den satt på en schyst topp på den när den köptes. Gick ju bra spann ettan och tvåan på blötasfalt, skit ballt!

Sen fick jag även ett extraktor grenrör av en kompis då fick ju dutten 20hk till tyckte man

Fick även med ett par dubbla su med bilen när den köptes så skulle ju såklart dom hängas på, trattar svetsades och sen kördes det med dom, så osynkade som det bara går men bara synen av dubbla su'arna med trattar var bara för grymt.
Gick betydligt bättre med dom men sen hittades en billig weber 36/36 som det svetsades eget insug till och hängdes på. upplevde att den blev mycket rappare på gasen och någet bättre drag.
I samma veva blev det också aga-diff och nu spann den på ettan och tvåan på båda hjulen så bättre drag en första su'n hade det helt klart blivit

Och nu till nästa nivå, turbo!
Det börjades med att jag köpte en liten garret turbo av en kompis.
Hade ingen bild på turbon lös där sitter den hängd för grenrörsbygge.

Turbon plockades isär för att kollas igenom och vrida oljehuset.

Grenrörs flänsen.

Såhär blev grenröret.

Och såhär bled det slutliga resultatet som ska provköras imorn. gasade lite med det nu ikväll och det lät jäkligt grymt med vislande turbo och allt

Bonus bild på mig när jag tiggar och ser lagom go ut

Kanske inte blev dom mest flödes fördelaktiga böjarna men nu har jag iaf ett koncept som ska byggas vidare på

Kommentera gärna och säg vad ni tycker är bra eller vad jag bör ändra på.