Förra sommaren var lite jobbig för mig och motorn.Vi provade att köra i WCSC-loppet i Björneborg och motorn stannade 2 gånger i Burn out? Under oljebytet märkte jag att det verkligen var mycket bränsle i oljan? Jag skickade insprutare och ECU för inspektion och efter det köpte jag nya injektorer. De var ingen hjälp och bränsle kom fortfarande in i oljan? Och när vi undrade över problemen fattade bilen eld igen och jag fick släcka den med brandsläckaren! Och dessutom blev det några hjärtesorger under hösten
Jag tog bort motorn och det såg ut så här
Uppdatera turbo passar på plats
Jag måste göra om bättre och enklare ledningsnätet, rengöra och måla alla motordelar osv. Jag köpte nya 2200 cc injektorer , och en ny instrumentpanel. Jag hoppas att vi kan få det att fungera. ECU-tillverkaren sa att felet troligen låg i ledningsnätet ?
B20 billet cross flow alutopp
Re: B20 billet cross flow alutopp
Eight Valve Only Raisio