Amazon 69

Projektrådar med information och bilder om olika byggen
Användarvisningsbild
Jonas_S
No turbo shit - Just real power!
Inlägg: 188
Blev medlem: sön jan 16, 2005 1:32 am
Ort: UMEÅ

Inlägg av Jonas_S »

nepp men så är det ju :D semester o lov är inte bra man får inget gjort
Användarvisningsbild
Chilli
Lite mer laddtryck
Inlägg: 44
Blev medlem: tor apr 07, 2005 3:38 pm
Ort: Göteborg

Inlägg av Chilli »

Är inte så mycket att uppdatera om just nu då jag antar att det finns roligare saker att läsa om än bortskrapad underredsmassa och rost... Ska hur som helst inleda mitt samarbete med svetsen nu mot kvällen. Som sagt behövde sommarlovet tydligen ta slut för att ja skulle få fart... Har kollat lite på en manta a jag har stående... Dess bromsservo skulle förenkla en konvertering till b21/b23... Har en B21A stående... Skulle ju gå att konvertera den till stressfläktsvariant men då krävs bromspapper på den om ja förstått de hela rätt?? Och här omkring är de ju inte precis drösvis me folk me bromsbänkar i ladan =( tips emottages gladeligen hur jag ska lösa mitt dilemma...
Användarvisningsbild
Chilli
Lite mer laddtryck
Inlägg: 44
Blev medlem: tor apr 07, 2005 3:38 pm
Ort: Göteborg

Inlägg av Chilli »

Lite bilder

Första skärmen av

Bild

Lite arbete framför sig

Bild

En lite mindre isolerad inredning =)

Bild
Användarvisningsbild
svammlet
Lite mer laddtryck
Inlägg: 44
Blev medlem: mån aug 15, 2005 6:00 pm

Inlägg av svammlet »

snajsit
Användarvisningsbild
Chilli
Lite mer laddtryck
Inlägg: 44
Blev medlem: tor apr 07, 2005 3:38 pm
Ort: Göteborg

Inlägg av Chilli »

Går i lite tankar om stundande motorbyte... Vad skulle rekomenderas om jag kör med en b23 tex att köra den rakställd eller lutad? har sett båda lösningarna men vilken är lämpligast och varför?
Skriv svar