Behöver komma i kontakt med XXXXXXXXX !!! Allt löste sig !
Behöver komma i kontakt med XXXXXXXXX !!! Allt löste sig !
Johan har återbetalat nu ! Tråden kan låsas eller tas bort !
Senast redigerad av Pzyklojan den tis jun 08, 2010 9:49 am, redigerad totalt 1 gånger.
BMW - Brings Me Womens
- Deztallica
- Forumsberoende
Polisanmäl genast, sådana grisar ska inte få hålla på. Troligen läggs polisanmälan ner, ta med dig några stora karlar och hälsa på, du har adress.
Jag yrkar inte ett mord, utan ta ett snack med honom, eller hämta något utav samma värde.
Jag yrkar inte ett mord, utan ta ett snack med honom, eller hämta något utav samma värde.
Gillar du okunskap, obstinat kan-självande och ständiga misstag så är du välkommen till mitt garage.
En helt vanlig grå 940
MVH Robin W
En helt vanlig grå 940
MVH Robin W
- Dennis Öhman
- Forumsberoende
- Kontakt:
Ta med dej stora killar, hämta något värt toppen, soppan, och käk såklartPzyklojan skrev:Är ju bara det att jag bor inte i svergie :/ Blir ju en hel dags färd för mej plus lite till om jag skall ända hem till honom :/

Dänniz 073-8447664
Kollade lite på Eniro och enligt dom så har jag detta att gå efter om jag skall till han --> Körsträcka: 625,6 km Restid ca:9 tim 10minDennis Öhman skrev:Ta med dej stora killar, hämta något värt toppen, soppan, och käk såklartPzyklojan skrev:Är ju bara det att jag bor inte i svergie :/ Blir ju en hel dags färd för mej plus lite till om jag skall ända hem till honom :/Har gjorts förr och bör göras igen. Som någon skrev en gång: Sverige skulle behöva ett garde mot sådana som blåser folk på nätet..
Sen ska vi räkna in båten mellan Finland och svergie också :/
Nä det måste finnas enklare sätt. Men sissta utvägen är ju en roadtripp hem till XXXXX o bulta på dörren lite granna

Senast redigerad av Pzyklojan den tis jun 08, 2010 9:50 am, redigerad totalt 1 gånger.
BMW - Brings Me Womens
- Dennis Öhman
- Forumsberoende
- Kontakt:
Missa inte så han e hemma, han jobbar väl kring järnvägen och e borta mycke..Pzyklojan skrev:Kollade lite på Eniro och enligt dom så har jag detta att gå efter om jag skall till han --> Körsträcka: 625,6 km Restid ca:9 tim 10minDennis Öhman skrev: Ta med dej stora killar, hämta något värt toppen, soppan, och käk såklartHar gjorts förr och bör göras igen. Som någon skrev en gång: Sverige skulle behöva ett garde mot sådana som blåser folk på nätet..
Sen ska vi räkna in båten mellan Finland och svergie också :/
Nä det måste finnas enklare sätt. Men sissta utvägen är ju en roadtripp hem till Johan o bulta på dörren lite granna
Dänniz 073-8447664
Ingen som har telefon nummer till XXXXX så man kanske kan ringa han o få tala ut om detta bedrägeri och hur vi ska lösa det......
Senast redigerad av Pzyklojan den tis jun 08, 2010 9:50 am, redigerad totalt 1 gånger.
BMW - Brings Me Womens
- Deztallica
- Forumsberoende
Berätta hur det går!
Gillar du okunskap, obstinat kan-självande och ständiga misstag så är du välkommen till mitt garage.
En helt vanlig grå 940
MVH Robin W
En helt vanlig grå 940
MVH Robin W
-
- För mycket laddtryck
tjaa
ja sså du är ju i en knepig sits nu,ja sålde en bil till en"vän",hon fick ta bilen,för hon hade cash men tykkte hon kunne sätta över på nätet ist,men jo tjena,gick nästan ett år,å inga pengar,men pratade me kronofogden,å fick hjälp att skicka ett brev,nästa dag hadd ja pengarna på kontot:)
Riktiga bilar drar minst 2 liter/ milen
- Dennis Öhman
- Forumsberoende
- Kontakt:
Vilken idiot! Anmäl helt enkelt har han läst men inte svarat, Okey om han hade bett att få återkomma med svar pga tidsbrist men inte ens det. Jag hade anmält direkt.. Finns ingen storvuxen kille/killar i hans trakter som kan snacka med honom? Övik?!?Pzyklojan skrev:Lite halvtaskiga nyheter . Inget svar på tele....
Men han har öppnat ett pm från mej där jag skrev hur jag kände o så o frågade hur han vilja gå tillväga och skulle han sätta sig på tvären sås ku jag polisanmäla men har ej fått svar tillbaka![]()
![]()
Dänniz 073-8447664
-
- För mycket laddtryck
nu tycker jag du gett han alldeles för många chanser att betala och han sumpar varenda en och nonchalerar dej. skramla ihop lite kvitton och pm och ring polisen.. de blir ju bara dyrare för honom i slutändan om han inte fattat de. nämn även åt polisen att han blåst mer folk än dej. tyvär jobbar polisen febrilt med just sånna här ärenden.men dom kan ju inte lägga ner i brist på bevis för de finns de ju gott om.
ride hard die free!!