jag hittade ingen rubrik under "överladdade avdelningen"
som jag tyckte passade för en av mina många frågor
Alla under-rubriker finns förutom en för turbo-motorer som alla kan skriva i.
"överladdade avdelningen" saknar underrubrik "
- Lasse Blomqvist
- För lite laddtryck
- Inlägg: 6
- Blev medlem: ons feb 17, 2010 11:38 am
"överladdade avdelningen" saknar underrubrik "
Idrott luktar SVETT Sport luktar BENSIN!!!
Mattias Säfsten (fd Sandgren)
Säljer, installerar, mappar och justerar motor-styrsystem och tillbehör.
Återförsäljare för MaxxECU, Link, ECU Master, VEMS, m.fl.
Nav-dyno och motor-bänk i Sävar vid E4.
Säljer, flödestestar och tvättar bränsle-spridare.
Skicka mail, PM eller ring vid intresse. Innehar F-skatt. Jobbar mest i norr.
Säljer, installerar, mappar och justerar motor-styrsystem och tillbehör.
Återförsäljare för MaxxECU, Link, ECU Master, VEMS, m.fl.
Nav-dyno och motor-bänk i Sävar vid E4.
Säljer, flödestestar och tvättar bränsle-spridare.
Skicka mail, PM eller ring vid intresse. Innehar F-skatt. Jobbar mest i norr.
- Lasse Blomqvist
- För lite laddtryck
- Inlägg: 6
- Blev medlem: ons feb 17, 2010 11:38 am
dom frågor jag har gäller specifikt turbo-motorermattias skrev:http://forum.savarturbo.se/viewforum.php?f=12
"Allmän motorteknik" är inte tillräckligt uppstyrd. tycker den är rörig.
sen så har jag fått vettiga svar från "avancerad motorteknik" men har även fåt intrycket att jag inte är välkommen där pga att jag är för ny eller för okunnig.
Idrott luktar SVETT Sport luktar BENSIN!!!
Alla är väl välkomna överallt, men det är ju viss skillnad på frågeställningar som "hur bygger jag en 250hk b230" och "hur bygger jag en 950hk b230" (eller alla dessa "hur bygger man förgasarturbo på en b20").
Det som hör hemma i avancerat är enkelt sagt extrema effekter och kryptiska beräkningar, i allmänt är det mer "normaltrim" och standardfrågor
Sen gäller det ju att komma ihåg att det som kanske är avancerat för dig och mig inte är det för de som faktiskt kan nått
Hela forumet utom just sug-sektionen är huvudsakligen inriktat på överladdning.
Det som hör hemma i avancerat är enkelt sagt extrema effekter och kryptiska beräkningar, i allmänt är det mer "normaltrim" och standardfrågor
Sen gäller det ju att komma ihåg att det som kanske är avancerat för dig och mig inte är det för de som faktiskt kan nått
Hela forumet utom just sug-sektionen är huvudsakligen inriktat på överladdning.
Torbjörn.A
Har man slagit yxan i båten får man ro som fan
Har man slagit yxan i båten får man ro som fan
Exakt.The skrev:Hela forumet utom just sug-sektionen är huvudsakligen inriktat på överladdning.
Mattias Säfsten (fd Sandgren)
Säljer, installerar, mappar och justerar motor-styrsystem och tillbehör.
Återförsäljare för MaxxECU, Link, ECU Master, VEMS, m.fl.
Nav-dyno och motor-bänk i Sävar vid E4.
Säljer, flödestestar och tvättar bränsle-spridare.
Skicka mail, PM eller ring vid intresse. Innehar F-skatt. Jobbar mest i norr.
Säljer, installerar, mappar och justerar motor-styrsystem och tillbehör.
Återförsäljare för MaxxECU, Link, ECU Master, VEMS, m.fl.
Nav-dyno och motor-bänk i Sävar vid E4.
Säljer, flödestestar och tvättar bränsle-spridare.
Skicka mail, PM eller ring vid intresse. Innehar F-skatt. Jobbar mest i norr.