GMC Typhoon??

Allt inom Usa bilar samt hot rods
Atenza
Ganska mycket laddtryck
Inlägg: 78
Blev medlem: fre jan 02, 2009 9:19 pm
Ort: Hedemora
Kontakt:

GMC Typhoon??

Inlägg av Atenza »

Någon som har nån erfarenhet ang dessa bilar, det man hör är att dom bara går sönder hela tiden, hur är det där egentligen??

Sen lär jag leta på nån kraftig sänkning då jag är rullstolsburen och tar mig lättare i och ur då, blir dom ännu känsligare i drivlinan med krafting sänkning?? och vart hittar man det isåfall..
Tack för mig
Martin Eriksson
hauge
Forumsberoende
Inlägg: 1063
Blev medlem: lör jan 30, 2010 9:46 pm
Ort: Eslöv

Inlägg av hauge »

det en turbomatad v6:a på dom.

kände några lite lätt som hade en sån och de fick riva motorn... första gången pga en kass vevstaksbult...tror jag... kanske att de fick fixa den en gång till.. jo så måste det vert för det slutade med att de satte in kraftgare doningar i motorn... skit samma ...motorn på en sån bil ligger precis på gränsen vad den pallar vilket gör att man inte skall bli förvånad när den går sönder
*utan laddtryck än så länge, men en Eaton 122 skulle smaka gott*
Användarvisningsbild
Daniel Bjälevik
Forumsberoende
Inlägg: 1014
Blev medlem: lör apr 10, 2004 9:50 am
Ort: Kungsör/västmanland
Kontakt:

Inlägg av Daniel Bjälevik »

känner en som sitter i rullstol och som hade en sån förut,han tog sig i och ur utan problem,dom e inte så höga orginal,han e förlamad höften o neråt
han hade en del stul med sin bil oxåfick den aldigt o gå riktigt hundra , vxl lådan strula en del med,han hade bytt till bättre lameller o grejor i den, hade nog mest o göra med han som fixat lådan,men allt hänger väl på hur mycket man vill trimma dom, snoka rätt på cyclone robbans nummer, han kan dom utan o innan :)

mvh Bjäle
Bild
Användarvisningsbild
Jim
Lite mer laddtryck
Inlägg: 41
Blev medlem: ons sep 29, 2010 10:15 pm
Ort: Surahammar

Inlägg av Jim »

jag äger en Typhoon 93 köpte den 2004 .

jag har inte haft några speciella fel på min typhoon
har rivit ner motorn för trimning 500-650hk ny låda skall i en 4l80e som ska uppdateras invändigt med starkare grejer + ny converter3000stall.

dom här bilarna sy/ty är lite speciella att ha med att göra.
regga dej på dena sida för att läsa om dessa bilar

www.syty.net
Skriv svar