Bilmekaniker sökes i luleå /kalix

Tjata om vad som helst .
Bjorn C
Forumsberoende
Inlägg: 557
Blev medlem: ons aug 08, 2012 11:48 pm

Bilmekaniker sökes i luleå /kalix

Inlägg av Bjorn C »

från och med 1 juni så behöver jag en bilmekaniker till min bilverkstad i Råneå 3 mil utanför Luleå mot Kalix
känner du för att jobba som bilmekaniker på heltid så tveka inte att höra av dig till mig

jag söker en driftig och duktig kille som är duktigt på framför allt elektronik och felsökning i nyare bilar men som även är självdrivande och har kundbemötande och service i sig

verkstaden som sådan är på ca 250 kvadrat med kontor fikarum dusch och toa med 3 portar med billyftar på varje port
fyrpelare
sax fullhöjdslyft
2 pelarlyft
nyrenoverad lokal med gott om verktyg som ständigt utökas och du kommer ha till hjälp bla 50 bästa bilprogramen i världen samt alla märkesverkstäders original verkstads program för bästa möjliga hjälpmedel till felsökning och service mm

jobbet som sådant kommer bestå av service och reparationer av de flesta bilmärken på marknaden samt även en del fordonsförsäljning samt eventuellt rycka in med lite fastighetsservice då jag även har en del fastigheter till uthyrning och kommer utöka den sidan ganska hårt framöver men bilverkstaden kommer vara huvudsysslan

låter de här som nånting för dig så tveka inte att skriva ett mail och berätta om dig själv och dina erfarenheter
de behöver inte vara nå typiskt cv utan jag värdesätter vad man kan på verkstadsgolvet och inte hur välskrivet cv man skrivit ihop

jag värdesätter en bra mekaniker så lönen och förmåner kommer vara klart konkurenskraftiga med Luleås märkesverkstäder

kontakta mig på
ringjag@gmail.com

Med vänlig hälsning Björn kristoffersson
Bjorn C
Forumsberoende
Inlägg: 557
Blev medlem: ons aug 08, 2012 11:48 pm

Re: Bilmekaniker sökes i luleå /kalix

Inlägg av Bjorn C »

ingen duktig mekaniker som söker jobb eller kan tänka sig byta jobb ??
Med vänlig hälsning
Användarvisningsbild
mårten nordström
För mycket laddtryck
Inlägg: 390
Blev medlem: ons jan 04, 2006 4:18 am
Ort: kumla

Re: Bilmekaniker sökes i luleå /kalix

Inlägg av mårten nordström »

Kan man flytta till trakten du kan ju ringa mej på 0704429765 så kan vi pratas vid


Skickas från min iPhone via Tapatalk
Att gå på krogen är som att öppna en ask choklad. Alla godbitar är redan tagna och allt som återstår är några spritfyllda äckel i hörnen...
Bjorn C
Forumsberoende
Inlägg: 557
Blev medlem: ons aug 08, 2012 11:48 pm

Re: Bilmekaniker sökes i luleå /kalix

Inlägg av Bjorn C »

jag har ju i för sig 2 hyreshus nu men de finns inga lediga lägenheter tyvär
sen ser jag att du bor ganska långt ner så flytta 100 mil typ är ganska lite väl chansartat men tack för visat intresse
Med vänlig hälsning Björn
Skriv svar