St3v3 skrev:Då ni sågat och knäckt ut skruvarna kanske det blivit för mycket så skruvarna blev försvagade?
Har du kollat på ett volvo 850 själl någon gång så vet du säkert att skruven är dragen igenom axeln och plåten och sedan så är skruven sågad på mitten och isärvikt så att den absolut inte ska kunna gängas ur.
Det får du nog ringa och säga till VOLVO iom att det är dom som byggt det så!
St3v3 skrev:Då ni sågat och knäckt ut skruvarna kanske det blivit för mycket så skruvarna blev försvagade?
Har du kollat på ett volvo 850 själl någon gång så vet du säkert att skruven är dragen igenom axeln och plåten och sedan så är skruven sågad på mitten och isärvikt så att den absolut inte ska kunna gängas ur.
Det får du nog ringa och säga till VOLVO iom att det är dom som byggt det så!
PELLE//
Trodde att ni bara gjort som dom har gjort på Volvos spjäll, men ni har alltså inte rört dom?
Skruvarna kanske har varit utskruvade nån gång och då är dom ju förstörda?
Amazon67 skrev:
Har du kollat på ett volvo 850 själl någon gång så vet du säkert att skruven är dragen igenom axeln och plåten och sedan så är skruven sågad på mitten och isärvikt så att den absolut inte ska kunna gängas ur.
Det får du nog ringa och säga till VOLVO iom att det är dom som byggt det så!
PELLE//
Trodde att ni bara gjort som dom har gjort på Volvos spjäll, men ni har alltså inte rört dom?
Skruvarna kanske har varit utskruvade nån gång och då är dom ju förstörda?
Jo det är klart..... Men inte av mig. Och det är väl inte det första som man kontrolerar.....