Nascarmotor lite mer på djupet, OCH lite mer trimmad ;)
- Kadett4wd
- Forumsberoende
- Inlägg: 10193
- Blev medlem: fre dec 23, 2005 10:49 pm
- Ort: Patrick Wetterskog Ludvika tel:0707928582
Nascarmotor lite mer på djupet, OCH lite mer trimmad ;)
///AMG
Att jag blir tyst i långvariga oeniga diskussioner beror OFTAST på att det inte är lönt diskutera längre, inte att ni hade rätt
Varning! Alexander Erik Sjöberg, skriven i Gävle, Väldigt frekvent bedragare!
Att jag blir tyst i långvariga oeniga diskussioner beror OFTAST på att det inte är lönt diskutera längre, inte att ni hade rätt
Varning! Alexander Erik Sjöberg, skriven i Gävle, Väldigt frekvent bedragare!
- Daniel-635
- Forumsberoende
- Inlägg: 2785
- Blev medlem: fre jan 04, 2008 7:13 pm
- Ort: Västra Småland, nästan i Halland
Re: Nascarmotor lite mer på djupet, OCH lite mer trimmad ;)
Intressant hur mycket som faktiskt går ut på att "cut losses"
Vet inte i vilken tråd, men du nämnde utvändiga aggregat.
Häromdagen kom BMW klubbens tidning, där stod att BMW "sparade" 6 hk vid toppfart (toppvarv) på stora m30 6an.
När den lanserades i BMW 3,0 genom att ha Visco koppling på fläkten.
Många bäckar små även i V8an till exempel, genom att förhindra oljedropp ovanifrån på veven.
Det går att utveckla ett gammalt järnspett långt
Vet inte i vilken tråd, men du nämnde utvändiga aggregat.
Häromdagen kom BMW klubbens tidning, där stod att BMW "sparade" 6 hk vid toppfart (toppvarv) på stora m30 6an.
När den lanserades i BMW 3,0 genom att ha Visco koppling på fläkten.
Många bäckar små även i V8an till exempel, genom att förhindra oljedropp ovanifrån på veven.
Det går att utveckla ett gammalt järnspett långt
Förr hade bilar fem hjul och fyra skärmar, nu är det tvärtom.
Min Youtubekanal https://www.youtube.com/user/daniel635biturbo
Min Youtubekanal https://www.youtube.com/user/daniel635biturbo