L-M-R WTF!!!!! *Problemet löst*
Postat: tis feb 08, 2022 6:35 am
Va faen händer med L-M-R? Jag beställde ett sats sänkfjädrar den 20 Dec, hörde inget om den på ett tag så jag skickade ett mejl den 2 Feb för att kolla statusen. Fick till svar:
Hej och tack för ditt mail!
P.g.a. sjukdom kommer svarstiden vara längre tills vi alla är tillbaka igen. Vi hoppas på er förståelse.
Med vänliga hälsningar / Best regards
House of Motorsport
L-M-R
Så efter att ha surfat runt på L-M-R Facebook och Instagram så ser jag att det uppdateras med bilder och text, så jag skickar den 7 Feb ett FB meddelande:
Tjäääna, jag beställde några sänkfjädrar av er. Skickade ett mejl för att kolla statusen och fick till svar att det var sjukdom. Jag fattar att sjukdom kommer före affärer men jag skulle behöva veta vad som händer med min beställning, orsaken är att ni har tagit bort produkten från hemsidan efter att jag gjort min beställning? Så nu sitter jag här och vet inte vad som händer med mina fjädrar. Om dom inte längre finns tillgängliga så kan jag ju försöka hitta dom på något annat ställe, men vill ju inte beställa dubbelt. Mvh (bifogade mitt order nummer)
Fick detta svar efter några timmar:
Tack för ditt meddelande! Just nu upplever vi högtryck på vår kundtjänst och vårt svar till dig kan därför ev dröja lite längre än vanligt. Vi stämmer av här så ofta vi hinner men snabbast svar får du via kund@L-M-R.se
Hörs snart!
/ L-M-R
Så om man inte får svar via kundtjänst email och FB meddelande hänvisar till kundtjänst, va faen i helvete ska man då göra. Dom har tid att uppdatera Instagram men inte tid att hjälpa en kund, näää L-M-R blir det inte i fortsättningen och kommer inte att rekommenderas i framtiden. Ja ä så jävla less!!!!
Hej och tack för ditt mail!
P.g.a. sjukdom kommer svarstiden vara längre tills vi alla är tillbaka igen. Vi hoppas på er förståelse.
Med vänliga hälsningar / Best regards
House of Motorsport
L-M-R
Så efter att ha surfat runt på L-M-R Facebook och Instagram så ser jag att det uppdateras med bilder och text, så jag skickar den 7 Feb ett FB meddelande:
Tjäääna, jag beställde några sänkfjädrar av er. Skickade ett mejl för att kolla statusen och fick till svar att det var sjukdom. Jag fattar att sjukdom kommer före affärer men jag skulle behöva veta vad som händer med min beställning, orsaken är att ni har tagit bort produkten från hemsidan efter att jag gjort min beställning? Så nu sitter jag här och vet inte vad som händer med mina fjädrar. Om dom inte längre finns tillgängliga så kan jag ju försöka hitta dom på något annat ställe, men vill ju inte beställa dubbelt. Mvh (bifogade mitt order nummer)
Fick detta svar efter några timmar:
Tack för ditt meddelande! Just nu upplever vi högtryck på vår kundtjänst och vårt svar till dig kan därför ev dröja lite längre än vanligt. Vi stämmer av här så ofta vi hinner men snabbast svar får du via kund@L-M-R.se
Hörs snart!
/ L-M-R
Så om man inte får svar via kundtjänst email och FB meddelande hänvisar till kundtjänst, va faen i helvete ska man då göra. Dom har tid att uppdatera Instagram men inte tid att hjälpa en kund, näää L-M-R blir det inte i fortsättningen och kommer inte att rekommenderas i framtiden. Ja ä så jävla less!!!!