Okej.. Ja det kan hända att #22 är litet. Jag gick den här gången på rekommendationer från liknande byggen, och där såg jag att många åkt med #22 och varit nöjda med registret så jag kan bara hoppas och trowhilliam skrev:Du har redan så långa grenrör så det spelar inte så stor roll hur du gör (det är lite "för sent" för att "rädda" pulsupptagningsförmågan)
Vad jag nu skriver innebär att du inte behöver följa mina råd alls just på din bil. Vad jag kan framföra är att 22-huset är väldigt litet till ditt ändamål och jag rekommenderar ett så stort som möjligt (28 hus är nog ett du skulle kunna få tag i, större än så är väldigt svårt att hitta) Jag skulle rekommendera att du ändå försöker sätta W/G uttag på grenröret eftersom att du då enkelt kan sälja/byta in ditt hus om du vill ha större när du provkört. Även långa rör till W/G är ok, när det är så trångt som du har och när du ska åka så låga tryck.
Martin byggde en HX50 "specialare" för några år sedan, den hade ett upp-portat 29Hus och det var det enda 29-hus han sett. Den turbon har varit till salu de senaste månaderna men jag kommer inte ihåg var/vilket forum jag såg annonsen
Tack för utförliga svar!
Skickat från min iPhone med Tapatalk