Fråga till nya samt gamla medlemmar

Här hittar ni nyheter om vad som händer på forumet och websidan
Mats A
Camaro American Muscle
Inlägg: 2737
Blev medlem: fre sep 19, 2003 11:03 pm
Ort: Umeå

Fråga till nya samt gamla medlemmar

Inlägg av Mats A »

Är lite fundersam om det finns svårigheter att när man registrerar sig på forumet se att det finns en ruta för ORT , har sett nu på senare tid att flera som reggat sig inte fyllt i den rutan .

grejjen med det hela är framförallt när ni lägger ut annonser under köpes /säljes så kommer alltid frågorna VART FINNS SAKERNA , det medför massa onödiga poster och är irriterande för flera av dom som är intresserade att köpa era saker .

är det så det är ett problem att se rutan så kan vi försöka lägga in en spärr så att den måste fyllas i när ni reggar er på forumet.

Ni som inte fyllt i er ort gör gärna det .
PV544T
Ganska mycket laddtryck
Inlägg: 64
Blev medlem: sön aug 21, 2005 6:02 pm

Inlägg av PV544T »

Hej Mats!

Jag hade inget problem med att se rutan när jag registrerade mig, skulle tro att folk bara struntar i den så en spärr vore ju inte dumt.
För det är verkligen irriterande när man läser annonserna och så ser man inte var sakerna finns.


Mvh Mattias
Användarvisningsbild
AFFE
Forumsberoende
Inlägg: 1142
Blev medlem: tis feb 15, 2005 11:08 pm
Ort: Järfälla / 08 stan

Inlägg av AFFE »

Jag hade inga problem å se det Problemet e väl att man kanske inte tänker på att det har någon betydelse Vilket det faktiskt har för det ju presis som
Mats säger det e många som ställer just den frågan .
Eric Wiklund
Sävar Turbo Racing
Inlägg: 1711
Blev medlem: fre apr 02, 2004 5:08 pm
Ort: Sävar
Kontakt:

Inlägg av Eric Wiklund »

mattias skulle kolla om det gick att göra det till ett krav när man reggar sig....men hur ska vi göra tillsvidare?

att annonsen tas bort om inte personen skrivit vart grejerna finns??
utan att fråga man gör det bara direkt man ser det?

eller ska vi rensa texten i inlägget och bara skriva typ "Annons raderad för grejernas bostadsort inte fanns med hehe :lol: "

för så länge det inte finns ett krav när man reggar sig så kommer folk skita i det. :(
Användarvisningsbild
Axel
No turbo shit - Just real power!
Inlägg: 1027
Blev medlem: fre aug 27, 2004 8:26 pm
Ort: Knivsta
Kontakt:

Inlägg av Axel »

mAySon skrev: eller ska vi rensa texten i inlägget och bara skriva typ "Annons raderad för grejernas bostadsort inte fanns med hehe :lol: "

för så länge det inte finns ett krav när man reggar sig så kommer folk skita i det. :(
Det tror jag på :D exakt som du skrev det, med smiley och allt :D

en annan aspekt på problemet, om någon frågar om hjälp med nått, så är det ju smart om det står vart personen bor, kanske är det grannen som behöver hjälp liksom?
Axel Wall
Skriv svar