Man tror att det är nära, men det finns ju trots allt en hel del kvar att ta tag i. Luftfuktigheten i garaget verkar ligga runt 100% Bromskivorna fram förvvandlades ju från detta:
Till detta:
Beläggen var ju inte särskilt snygga heller, investerade i BT racebelägg, dom borde klara den kommande hysteriska effektutvecklingen. Nya jämfört med de gamla:
I övrigt har det ju hänt en del som tagit massor av tid men inte varit värt att fota, det elektriska till motorn är nu antingen kopplat eller under kontroll.
För dom som skruvat i en
750-motor förut så känns ju kanske vissa icke illustrerbara problem igen. Som de övre skruvarna mellan växellåda och motor, dom är svåra nog orginal att få dit, men nu sitter det ju lite extra rör och slangar där som krånglar till det. Vi höll nog på 2 timmar på två rutinerade motorskruvare att få i en enda skruv, den sista som håller lådan mot motorn.
När motorn revs var det ju i föreställningen att det skulle ta några veckor, -max! -2,5 år senare så är det inte lika lätt att minnas vart allt satt, kommer att bli en del prylar över skulle jag gissa...