Daniel-635 skrev:Sökte på "Bmw
Dubbelturbo" på Google......
Fasen grabbar ni är stora, första 3st träffarna
Förväntningarna börjar bli i klass med dom som är på Barack Obama
(Nästan)
Man behöver inte ens skriva BMW, sök på "
dubbelturbo" räcker för en första träff
Hjorleifsson skrev:Såg en ful bil utanför Bmw garaget idag och trodde att det var någon som rensade stället på långklänningar och gummitrosor,
och gentleman som man är tittade man in för att hjälpa till att plundra.
Men mitt fuktiga humör fick en rejäl kalldush när jag möttes av denna syn
En kalldusch var nog precis vad du behövde när du såg en man med perfekt fysik stå i en utmanande partär iförd toppluva i det läderhårda garaget. Gummitrosorna syns inte på bilden men dom skar in fint i den ställningen...
Du ska snart få igen trosor, spridare, absint, vevaxelgivare, framtidstron, fälgar, leverfunktionen, tändkablar och kanske även förståndet och kanske även en havsutter.
Maffia_Alfista skrev:Jobbar ni båda på STT eller? Är polare med Leo Westerholm (Kermitgrön Fiat X1/9 Turbo) som jobbat där så lite har man hört om detta projektet tidigare men skitkul att se alla bilder och läsa era kommentarer. Garvat rejält ett antal gånger
Den Fiaten har jag provkört, skitkul bil och ägare. Fast Renaulten han har är det väl lite så där med har jag hört

Är ju tack och lov bara jag som jobbar på STT, även där finns det en antagningsprocess fast vissa anser att jag bevisat motsatsen.
Jag ser lite kasst efter all glykol och allt knark men nu är det bara att fylla på glykol (i bilen) och haverera på nytt...