senaste uppdates, har bestämmt att byta bort orignal sprutet, chefen ringde just nu ppå kvällen och sa att han hade beställt mej ett nytt Link och lambdamätare åt mej
gött med gratisgrejjor. lär väll stripa upp nya släpkärran til nästa år med progatec dekaler va tanken
har även bestämmt att byta bort twinentry avgashusen till turbosarna mot motsvarande fast från subaru impreza med vanligt singelentry,
får dessutom en mycket större utgång för DP dp än den lilla 2.25" ansutningen på s40 husen
på söndag ska den köras några uppvisningsvarv på mantorp vid supraklubbens träff, JDM faceoff. tänkte det kunde vara en kul grejj att testa hur fort jag kan åka med 250 sughästar jämnfört med alla deras 1000 hästars turbomonster
sen fick jag nått ryck att måla om släpkärran som följde med bilen med, den är målad smurfblå och jätteful nån gång på 90 talet, med lagom mycket färgsläpp (galvad ram och helaluskåp)
börja med å slipa bort all lös färg i torsdags å sen grunda på all plåtrena ytor, sen idag så skulle den målas va tanken, kom så långt att jag hinner grenda hela släpkärran innan strömmen gick i åska
väntade en timmme utan att strömmen kom tebax, får hoppas att det är skapligt varmt iorrn så jag kan lacka den på förmiddagen så den hinner torka under dagen å sen lasta in bilen på kvällen