Fixa lite diverse grejor ikväll.
Hade vänt kopplingslamelen fel så det gick inte så bra att koppla
Så jag tog ner lådan o fixa det.
Skrota mitt tryckvakts system för det pyste luft om tryckvakterna där det inte ska, fick inte ordning på det.
Det nya nu är en progressiv malpassi 1:1,4 regulator.
Och vakum klocka på fördelaren från saab turbo som säker tändningen en aning vid laddtryck.
Hitta några sabb turbo spridare också men det vissa sig efteråt att dom var lågohms så ikväll vart det orginal spridarna flödar 200 cc/min @ 250 kPa
Just nu kör jag med 15 graders tändning vid ca 1500 varv vet ej vid laddtryck.
50 psi soppatryck på tomgång och ca 0.1-0.2 bars laddtryck när man kör, Inget ladd alls stilla.
Har ca 7.8-8.0 i komp
Så det är ganska safe just nu.
Är just nu lite starkare än innan men varvar upp segare tycker ja.
Slänger nog upp lite bilder imorgon