salmon i gällivare

En liten presentation av er själv (frivillig)
salmon
No turbo shit - Just real power!

salmon i gällivare

Inlägg av salmon »

hej 21år bor i snorkalla gällivare 2månader varm sommar om året så mycket garage tid blir det, gillar gamla bilar och lite bmw oxå har ägt 32st olika fordon sedan det begav sig med min första amazon-69, mina nuvarade bilar har jag lite bilder på =) projekt bmwn 2.7l m20 spis med diverse godsaker,, ligger förtillfäller på motorstativet för uppdateringar,, och ragarbilen cheva 2d deluxe-32a är på vinterförvaring hoss föräldern=), och duster 225a i orginalskick är oxå där, den är inte så vacker men mycket lite rost och svensksåld, har en dodge 318 med 727a som vänter=) men har problem med att hitta grejer till lådan som jag håller på renovera, och till vardags kör jag en bmw e21-82a jeep modell=) det var väll allt

Bild

Bild

Bild
Mats A
Camaro American Muscle

Inlägg av Mats A »

Vad är det du inte hittar till en 727 låda ? det skall väll inte vara något problem hitta delar till en sådan
salmon
No turbo shit - Just real power!

Inlägg av salmon »

Mats A skrev:Vad är det du inte hittar till en 727 låda ? det skall väll inte vara något problem hitta delar till en sådan
tycker inte heller att det ska vara nå bekymmer men har ringt och pratat med alla möjliga kända och okända jänke människor,, det är den bakre servokolven till broms bandet som jag inte hittar, kan svarva en ny men har inte haft tid, men om du vetav en så hojta till
Skriv svar