Dellorto, Weber, trycka eller suga?
Mr.Thulin
För mycket laddtryck
Inlägg: 128 Blev medlem: tis okt 30, 2007 10:33 pm
Inlägg
av Mr.Thulin » sön nov 11, 2007 4:35 pm
är det det hålet man skall plugga igen när mnabn skall trycksätta en b230a meed en pierburg 175cd.är det det hålet till choken.
[/url]
Pv Kustom
Lite mer laddtryck
Inlägg: 17 Blev medlem: ons okt 10, 2007 8:12 pm
Inlägg
av Pv Kustom » mån nov 12, 2007 12:47 am
japp, det är det.
Lågt? - ja tack!!
Mr.Thulin
För mycket laddtryck
Inlägg: 128 Blev medlem: tis okt 30, 2007 10:33 pm
Inlägg
av Mr.Thulin » tor nov 15, 2007 7:11 pm
är det nått mer man skall fylla igen..men vad skall man lägga igen med...ti´ga eller glasfiber.
Pv Kustom
Lite mer laddtryck
Inlägg: 17 Blev medlem: ons okt 10, 2007 8:12 pm
Inlägg
av Pv Kustom » fre nov 16, 2007 2:59 pm
det ska bara vara det har jag för mig. Tiga vore väll det bästa , men går nog lika bra med keminsk metall eller glasfiberspackel skulle jag tro, tänk på att täta alla hålen där. Läs här(
http://forum.savarturbo.se/viewtopic.php?t=6249 ) för mer info om hur trycksätta, är likadant som på din stromberg 175CDUS
Lågt? - ja tack!!
Mr.Thulin
För mycket laddtryck
Inlägg: 128 Blev medlem: tis okt 30, 2007 10:33 pm
Inlägg
av Mr.Thulin » fre nov 16, 2007 10:52 pm
jättesnällt...men vad för storlek skall man ha på nålventilen sen efter trycksättningen.